Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
snelle henkie
Bericht
door snelle henkie » 13 nov 2006, 23:08
Support Template
- Wat is het probleem?
Wanneer ontstond het probleem?
Adres van je forum: http://
Modifications op je forum:
Huidige stijl:
phpBB versie:
Waar is je forum gehost:
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Overige opmerkingen:
Ik heb een klein forum, dus maar een stuk of 30 gebruikers. In het verleden is iemand weggegooid als gebruiker en de postings zijn dus gast posts geworden. Later is diegene weer geregistreerd. Kan ik nu de userid van -1 van de gasttopics op zijn nieuwe id zetten? Dit omdat dan de berichtaantallen dan weer klopt en omdat je dan de postings weer toewijst aan die gebruiker? Het gaat om een stuk of 15 posts. Dus het is een klein kunstje wat niet veel tijd zou kosten. En moet ik dan nog meer wijzigen op een andere plaats?
-
Fridge
-
Contacteer:
Bericht
door Fridge » 14 nov 2006, 15:08
Aanpassen in phpmyadmin lijkt me.
-
snelle henkie
Bericht
door snelle henkie » 14 nov 2006, 17:23
Jawel, dat kan ook. Ik heb dat gedaan bij 1 iemand die 1 keer een post gedaan had als gast. Dat ging goed. Maar dat was direct nadat het gepost was. De postings die ik wil gaan toewijzen zijn oudere postings bij iemand die opnieuw geregistreerd is. Dus geregistreerd op een later tijdstip en datum als de posts die op het forum staan. krijg je dan geen problemen door de datums? Dus postings met een oudere datum toewijzen aan een user die op een latere datum geregistreerd is en dus ook een ander nummer heeft dan vroeger toen hij de posts deed?
-
Raimon
-
Contacteer:
Bericht
door Raimon » 19 nov 2006, 23:53
Fridge schreef:Aanpassen in phpmyadmin lijkt me.
Helemaal niet daar in aanpassen, als je dat gaat doen heb je kans dat heel je forum crasht.
Dus dat nooit doen, behalve als je veel verstand van php hebt,
Ik meen dat ik nog laats een link van ene mod die je verder kan helpen zal zo eens zoeken
Linkje;
http://juanm.altervista.org/forum/viewtopic.php?t=223
-
snelle henkie
Bericht
door snelle henkie » 20 nov 2006, 01:09
Oke, bedankt. Dan kan het niet dus in dit geval, want er is van de periode dat dit speelde geen backup. Het was in de beginperiode van het forum en ik ben (te) laat met backuppen begonnen.