Tweede smiliebox, kan dat?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Kwiebus

Tweede smiliebox, kan dat?

Bericht door Kwiebus » 08 nov 2006, 19:41

Support Template
  • Wat is het probleem? Geen probleem maar gewoon een vraag
    Wanneer ontstond het probleem?
    Adres van je forum: http://
    Modifications op je forum:
    Huidige stijl:
    phpBB versie:
    Waar is je forum gehost:
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Overige opmerkingen:

Ik heb niet echt een probleem, eerder een vraag. Als ik nu een bericht maak staat aan de linkerkant een smiliebox met diverse smilies. Alleen ik zou graag willen dat ik aan de andere kant ook zo'n zelfde box kan krijgen die ik kan vullen met plaatjes. Om voorbeelden te noemen; een goedemorgenplaatje, vrolijke feestdagen, fijne dag, beterschap, etc. Ik weet dat ik die plaatjes ook wel tussen de smilies kan zetten maar dan moeten de leden elke keer tussen de smilies die plaatjes uitzoeken. Waarschijnlijk bestaat er geen mod voor maar misschien ook wel. Al zou ik zelf geen enkel idee hebben hoe die moet heten. Maar als iemand mijn vraag herkent of weet waar en hoe ik moet zoeken dan zou ik erg blij zijn.

Groeten, Marloes

Aeolus

Bericht door Aeolus » 09 nov 2006, 20:00

Hoi Marloes,

In principe is het mogelijk, maar hoe goed ben je in php? Als je namelijk zoiets als dit zou willen gaat dat echt een hoop werk opleveren om dat erin te coden vrees ik...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Kwiebus

Bericht door Kwiebus » 10 nov 2006, 11:47

In nieuwe codes maken ben ik erg slecht. Ik heb er werkelijk geen verstand van. Eigenlijk zou ik het fijn vinden als iemand zo'n code voor mij kan maken. :oops:

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 10 nov 2006, 13:35

Als het de bedoeling is enkel admin/moderator plaatstjes te hebben bestaat daar een mod voor, maar ik weet niet of je dat wilt ...

Kwiebus

Bericht door Kwiebus » 11 nov 2006, 11:19

Nee, echt plaatjes toevoegen (net als smilies zeg maar) die dan in een box staan aan de rechterkant bij het aanmaken van een nieuw bericht. Nu staat links de box met smilies en als je op Meer smilies klikt dan krijg je een pop-up met meer smilies. Datzelfde systeem wil ik ook aan de rechterkant maar dan met andere plaatjes. Alle leden moeten die box dus kunnen zien.

Bee

Bericht door Bee » 11 nov 2006, 11:22

Er is een mod voor, en die heet Global Images :D

http://www.oxpus.de/downloads.php?view=detail&id=246
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten