- Wat is het probleem? Zit erg veel tijd tussen de registratie van een nieuwe gebruiker en de email die hij/zij ontvangt na inschrijven
Wanneer ontstond het probleem? vanaf het begin
Adres van je forum: http://www.dubstep.nl
Modifications op je forum: een paar weet even zo niet welke
Huidige stijl: chunkstyle
phpBB versie: 2.0.21
Waar is je forum gehost: Lycos
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nope
Zit erg veel tijd tussen registratie & email
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Zit erg veel tijd tussen registratie & email
Support Template
-
-
hmmm grappig, ik zocht net naar info over spambots en dacht dat er allang een mod zou zijn om dat 100% tegen te gaan.
Dat is niet geheel het geval (of je moet iedere nieuwe gebruiken persoonlijk activeren) en kijkend naar de situatie is bovenstaand 'probleem' misschien ook een beetje tegengaan van de spambots, maar vooral ook menselijke spammers, want als ik tijdig de rotte accounts verwijder, kunnen ze niets meer, toch?
Dat is niet geheel het geval (of je moet iedere nieuwe gebruiken persoonlijk activeren) en kijkend naar de situatie is bovenstaand 'probleem' misschien ook een beetje tegengaan van de spambots, maar vooral ook menselijke spammers, want als ik tijdig de rotte accounts verwijder, kunnen ze niets meer, toch?
Wel ik denk dat je met deze mod : http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=430710
wel al voor een groot deel veilig zit.
voor hosting :
Betaalde hosting
hosting ervaring
grt svenn
wel al voor een groot deel veilig zit.
voor hosting :
Betaalde hosting
hosting ervaring
grt svenn
Dat komt niet vaker voor bij Lycos, dat is daar gewoon een standaard euvel, net zoals de drie keer per week crashende statistiekenservers, de vele timeouts van de database en de onpingbare FTP-servers. Die mensen houden van geld, maar vergeten daarbij de klanten.dubstepdotnl schreef:was ik al bang voor, komt dit vaker voor bij Lycos?Stef schreef:Dit ligt niet aan phpBB maar aan de hosting die het versturen regelt.
en wat zijn dan mogelijke andere goede, betrouwbare, maar ook betaalbare hostingpartijen?
... Maar ik modereer (nog) niet.