- Wat is het probleem? Heb een back-up van oud forum geinstalleerd op nieuwe host. Maar nu herkent nieuwe versie van phpbb en back-up elkaar niet. Ze staan naast elkaar op Phpmyadmin.
Wanneer ontstond het probleem? vandaag
Adres van je forum: http://www.formula1girls.nl/ballsofsteel (maar dat is dus het lege forum wat geen connectie maakt met de database)
Modifications op je forum: geen zover ik weet. het is een back-up van mijn vorige gratis host service
Huidige stijl: subsilver
phpBB versie: de laatste
Waar is je forum gehost: mijndomein.nl
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
In de Phpmyadmin heb ik twee indentieke lijsten: de ene ballsofsteels_auth t/m vote voters, de ander phpbb_auth t/m words.
Dat moet er volgens mij toch echt 1 zijn. de BoS-config herkent wel dat ik nu op een nieuwe server zit.
Ik denk dat ik moet gaan hernoemen of importeren maar wil even kundig advies. Ik heb nog nooit met Php gewerkt.
Ik heb trouwens (aangezien mijn board back-up 150MB! is- mijn board is nou eenmaal een populair theekransje) de gigantische hoeveelheid ballsofsteel.ballsofsteel_search_wordmatch niet aangemaakt. Ik begreep van de amerikaanse Php site dat dat niet direct nodig was.
En zoals jullie wel snappen was het uploaden van de andere 40MB ook al een flinke klus.
PS: verzoekje, kunnen jullie in de verder erg handig installatie gids aangeven dat Dreamweaver je niet laat Chmodden. Ik ben er wel uitgekomen maar het koste wel wat tijd.