Moderators probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Moderators probleem
Ik heb een PHPBB opgezet en ik heb grote moeite met het selecteren van een moderator. Er is 1 persoon die alle subfora gaat moderaten, en ik wil niet dat er een groep aangemaakt wordt. Als ik naar permissies ga kan ik wel "is moderator" aanvinken, maar die optie blijft niet bewaard. Als ik het controleer staat er nog steeds "not moderator".
Ik kan me ergens vaag herrineren dat er een aanpassing in de code nodig was? Maar zeker weten doe ik dat niet. Plz geen reacties als: lees de handleiding want dat heb ik gedaan en alles wat daar in beschreven staat probeer ik, maar zonder succes. Ik weet dat het probleem vaker voorbij is gekomen, maar ik heb geen oplossing kunnen vinden.
Ik kan me ergens vaag herrineren dat er een aanpassing in de code nodig was? Maar zeker weten doe ik dat niet. Plz geen reacties als: lees de handleiding want dat heb ik gedaan en alles wat daar in beschreven staat probeer ik, maar zonder succes. Ik weet dat het probleem vaker voorbij is gekomen, maar ik heb geen oplossing kunnen vinden.
-
Support Template
Edit: ik heb inderdaad PHP5 en er draaien meer forums, waarbij dit probleems overigens OOK is...
- Wat is het probleem? Moderators aanmaken
Wanneer ontstond het probleem? Direct bij installatie
Adres van je forum: http://www.salamancapad.nl
Modifications op je forum: Geen, alleen bestaande stijl aangepast
Huidige stijl: orange101 (aangepast)
phpBB versie: 2.0.21
Waar is je forum gehost: Eigen server
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee
Edit: ik heb inderdaad PHP5 en er draaien meer forums, waarbij dit probleems overigens OOK is...
-
/template/xx/overall_footer.tpl opnieuw uploaden van de standaard stijl.
In dit geval sluit ik me aan bij Paul zijn woorden
In dit geval sluit ik me aan bij Paul zijn woorden
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
geen copy geen support , http://www.phpbb.nl/index.php?pag=regels#copyright