Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
x_Purplestar
-
Contacteer:
Bericht
door x_Purplestar » 09 okt 2006, 14:20
Support Template
- Wat is het probleem? Ik wil graag andere smileys toevoegen op mijn forum. Ik heb de smilies al, en via de gebruiksaanwijzig van phpbb heb ik gelezen dat je eerst een smilie pack aan moet maken, om ze te kunnen importeren.
Ik ga dus via mijn administratiepaneel naar Smilies en dan onderaan klik ik op "maak nieuw pack aan", dan hoort daar ene link te staan waar ik een nieuw pack kan downloaden, en die staat er ook. Alleen het probleem is: als ik op die link klik krijg ik een hele lang rare code te zien.
Ik had een tip gekregen dat ik confirm_body.tpl bestand moest zetten in de map van de stijl die ik nu gebruik, vanuit de Subsilver. Maar dit werkt niet.
Wanneer ontstond het probleem? Een paar dagen geleden, t/m nu.
Adres van je forum: http://www.naginy.net
Modifications op je forum:
Huidige stijl: FI Apple Blue
phpBB versie: de laatste versie
Waar is je forum gehost: Flexwebhosting BV
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee
Overige opmerkingen:
Ik gebruik meerdere stijlen voor mijn forum, met natuurlijk 1 standaard. 3 kunnen gebruikers zelf instellen bij hun profiel, deze werken wel prima.
P.S. Als ik via het administratiepaneel bij de smilies klik op 'verwijder' krijg ik ook een rare kortere code. Heeft dit met hetzelfde te maken??
Groetjes,
x_Purplestar
Laatst gewijzigd door
x_Purplestar op 10 okt 2006, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Black-Hole
-
Contacteer:
Bericht
door Black-Hole » 09 okt 2006, 18:19
Zo doe ik het altijd:
Nieuwe smilies toevoegen aan de smilie map en dan een voor een manueel toevoegen via het ACP.
-
x_Purplestar
-
Contacteer:
Bericht
door x_Purplestar » 11 okt 2006, 13:35
Black-Hole schreef:Zo doe ik het altijd:
Nieuwe smilies toevoegen aan de smilie map en dan een voor een manueel toevoegen via het ACP.
Jah, maar een pack toevoegen werkt niet..

En dat moet tog altijd eerst.
P.S. thnx voor je reactie
-
MoonCatcher
Bericht
door MoonCatcher » 11 okt 2006, 13:42
Volgens mij werkt het ook niet zo. Smileys die je los download moet je handmatig invoeren, kant en klare packs met het .pak bestand erin kan je gewoon uploaden en op smileypack importeren klikken.
~ In a mad world, only the mad are sane ~