forum verplaatsen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Diablo Gamer
- Contacteer:
forum verplaatsen
Support Template NVT
ik wil garaag mijn forum verplaatsen van mijnsite.nl naar mijnsite.nl/forum maar kan ik de phpMyAdmin niet vinden waar ik het moet aan passen
ik wil garaag mijn forum verplaatsen van mijnsite.nl naar mijnsite.nl/forum maar kan ik de phpMyAdmin niet vinden waar ik het moet aan passen
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
-
- Contacteer:
en in phpmyadmin in de table phpbb (afhankelijk welke prefix je gebruikt) _config het scriptpad goed zetten 

Laatst gewijzigd door Raimon op 09 okt 2006, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
Indien het al een lopend forum betreft
Ga naar PHPMYadmin en bewaar phpbbconfig als backup. Daarna bewaar je phpbbconfig en dan pas je aan waar je je nieuwe forum wilt hebben staan.
Re: Indien het al een lopend forum betreft
Niet juist zo krijgt ie fouten met inloggenforeverfan schreef:Ga naar PHPMYadmin en bewaar phpbbconfig als backup. Daarna bewaar je phpbbconfig en dan pas je aan waar je je nieuwe forum wilt hebben staan.

en phpbbconfig bewaren dan heb je het nog steedsniet juist.
In dit gedeelte gaat het om het scriptpad.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
ik heb een gratis forum en zou dit willen overzetten naar een betaald forum. hiervoor zou ik een backup van de database moeten hebben en deze dan herinstaleren op mijn nieuw forum.
nu is het probleem dat ik geen beckup kan maken omdat mijn huidige forum een gratis forum is.
er stond dat ik aan de hoster moest vragen om mij deze backup te geven maar ik kan nergens iets vinden waar ik deze vraag moet stellen en aan wie.
als iemand kan helpen?
mail gerust vekemanstijn@hotmail.com
nu is het probleem dat ik geen beckup kan maken omdat mijn huidige forum een gratis forum is.
er stond dat ik aan de hoster moest vragen om mij deze backup te geven maar ik kan nergens iets vinden waar ik deze vraag moet stellen en aan wie.
als iemand kan helpen?
mail gerust vekemanstijn@hotmail.com
niemand die weet waar ik de hosting van mijn forum kan vinden?
dit is de link ebn ik heb de backup nodig
http://p4.forumforfree.com/suzuki.html
dit is de link ebn ik heb de backup nodig
http://p4.forumforfree.com/suzuki.html