- Wat is het probleem? Probleem bij update naar 2.0.21, code ontbreekt...
Adres van je forum: http://www.vakantieweetjes.be/forum/index.php
Modifications op je forum: weet ik al niet meer...
Huidige stijl: appalachia2
phpBB versie: 2.0.20
Waar is je forum gehost: Belgon
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
Ik ben bezig met de update naar versie 2.0.21 maar nu kom ik bij de wijzigingen van includes/functions.php waar ik de volgende code moet veranderen :
maar ik kan die code nergens terug vinden, heb al een search gedaan, maar deze code wordt niet gevonden...Code: Selecteer alles
return substr($val, 16);
Ook de andere wijzigingen in deze file staan op heel ander plaatsen dan aangegeven. Bv. de code die ik op lijn 307 moet wijzigen staat bij mij op lijn 252...
Wie kan mij helpen ?...
Alvast bedankt !
Code ontbreekt bij update naar 2.0.21...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Code ontbreekt bij update naar 2.0.21...
Support Template
Ook al wordt je niet zo snel geholpen , Bumpen mag pas na 24 uur, sorry dat ik het zeg.
Over je vraag, heb je ook deels gezocht bijvoorbeeld met:
En een belangrijke vraag, heb jij een MOD(s) geinstalleerd die betrekking hebben tot he tbestand includes/functions.php
Het is weekend , dus iedereen moet een beejte op gang komen, dus daarom het late antwoord.
Beetje geduld, het is weekend nog
Over je vraag, heb je ook deels gezocht bijvoorbeeld met:
Code: Selecteer alles
substr
Het is weekend , dus iedereen moet een beejte op gang komen, dus daarom het late antwoord.
Beetje geduld, het is weekend nog

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
In functions.php zit die regel in
dat is een functie mbt de visual confirmation

Op mijn screen kun je de juiste plaats vinden waar het moet bevinden in phpBB 2.0.21
function dss_rand()
Op mijn screen kun je de juiste plaats vinden waar het moet bevinden in phpBB 2.0.21
Bij mij staat daar volgende code :
Ik heb gewoon gezocht naar die lijn van // Get userdata... en gecopieerd wat er boven stond... Bij mij staat dat wel op lijn 114 en bij u op lijn 392...
// added at phpBB 2.0.12 to fix a bug in PHP 4.3.10 (only supporting charlist in php >= 4.1.0)
function phpbb_rtrim($str, $charlist = false)
{
if ($charlist === false)
{
return rtrim($str);
}
$php_version = explode('.', PHP_VERSION);
// php version < 4.1.0
if ((int) $php_version[0] < 4 || ((int) $php_version[0] == 4 && (int) $php_version[1] < 1))
{
while ($str{strlen($str)-1} == $charlist)
{
$str = substr($str, 0, strlen($str)-1);
}
}
else
{
$str = rtrim($str, $charlist);
}
return $str;
}
//
// Get Userdata, $user can be username or user_id. If force_str is true, the username will be forced.
//