- Wat is het probleem? Bij de installatie van het phpbb forum staat er dat als je alles geupload heb je de CHmod moet wijzigen naar 777. En dat je dat kunt doen door op de rechtermuisknop te klikken en te kiezen voor Attributes/CHMOD en dan te wijzigen. Maar als ik op het goede bestand (config.php) op de rechtermuisknop klik staat Attributes/CHMOD er helemaal niet tussen. Dus ik kan het op die manier niet wijzigen. Ik gebruik Macromedia Dreamweaver MX, dus een FTP programma, wat is er mis en hoe kan ik het wijzigen??
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag
Adres van je forum: http://www.naginy.net
Modifications op je forum: -
Huidige stijl: -
phpBB versie: -
Waar is je forum gehost: Flexwebhosting BV
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Bestanden geupload, verder nog niks.
CHmod wijzigen lukt niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
CHmod wijzigen lukt niet
Support Template
- Denskie War
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
In de ingebouwde FTP-client van Dreamweaver kun je niet CHMODden. Probeer misschien eens een keertje een stand-alone FTP-client, of Internet Explorer.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ga via de FTP in Internet Exploder naar rechter muisknop en dan chmod of iets van eigenschappen. FTP vind je door FTP://jouadres
ik haat sig's
-
- Contacteer:
Jah, dat heb ik geprobeerd.. maar als ik het via het ftp in Internet Explorer doe en dan via dat bestand (met het logo van dreamweaver dus, een .php bestand) rechtermuisknop doe en dan eigenschappen kan ik daar niks over instellen: alleen lezen schrijven en uitvoeren kan ik aan en uitvinken, deze zijn nu allemaal aangevinkt.. maar het werkt nog steeds niet.
Sorry als ik zo lastig doe, maar het werkt gewoon niet.
Sorry als ik zo lastig doe, maar het werkt gewoon niet.