iemand moderator maken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
iemand moderator maken
ik wil 1 van mijn leden moderator maken, alleen bij rangtitel kan ik haar alleen maar admin maken. en nieuws poster (zelf toegevoegde rangtitel).
ik heb bij fora beheer haar wel aangestreept als moderator voor 1 groep. maar toch heeft zij haar rechten niet. waar zou ik dit moeten veranderen?
ik heb bij fora beheer haar wel aangestreept als moderator voor 1 groep. maar toch heeft zij haar rechten niet. waar zou ik dit moeten veranderen?
groeten misterlogistic
Normaal als je als je de rank hebt geselcteer,
daarna ga je naar je administratie paneel, kies je gebruikers beheer, en vervolgens premissies.
Dan selecteer je de gewenste gebruiker die Moderator moet worden, en vervolgens wij je hem een forum toe dmv is Moderator.
En daarna op bevestiging drukken
Heb je dat wel al reeks gedaan?
daarna ga je naar je administratie paneel, kies je gebruikers beheer, en vervolgens premissies.
Dan selecteer je de gewenste gebruiker die Moderator moet worden, en vervolgens wij je hem een forum toe dmv is Moderator.
En daarna op bevestiging drukken
Heb je dat wel al reeks gedaan?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
Lees dit eens door, misschien kom je er dan wel uit:
http://www.phpbb.nl/index.php?pag=gebru ... zing#3.5.4

-
-