hoe kan dit
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

hoe kan dit
ik heb een vraag op mijn forum heb ik alles verborgen geregistreerd staan maar als ik in acp kijk zit er een gast in allemaal dingen te kijken die niet te zien zijn
http://www.onzefret.nl/onzefret
Re: hoe kan dit
calimero schreef:ik heb een vraag op mijn forum heb ik alles verborgen geregistreerd staan maar als ik in acp kijk zit er een gast in allemaal dingen te kijken die niet te zien zijn
Dit had ik ook van de week ...zie naar de link
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=31605
Zit meen ik in de sessies, lijkt erop dat de gebruiker er in neust, maar hij komt tegen het inlog of error melding aan.
Het kunnen ook eventueel Bots zijn dioe jou site crawdelen
Het kunnen ook eventueel Bots zijn dioe jou site crawdelen

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Robot.txt plaatsen, maar waarom wil je in vredesnaam af van bots?
Dus je wilt niet in de zoekmachine komen, lijkt me niet zo verstandig toch ?
Tegen spambots is het een ander verhaal, maar de bots zijn toch wel een must vooral de Googlebot hoor, anders kom je niet in de zoekmachine, en weet niemand je site te vinden.
Met andere woorden wat heeft een site dan voor zin
Dus je wilt niet in de zoekmachine komen, lijkt me niet zo verstandig toch ?
Tegen spambots is het een ander verhaal, maar de bots zijn toch wel een must vooral de Googlebot hoor, anders kom je niet in de zoekmachine, en weet niemand je site te vinden.
Met andere woorden wat heeft een site dan voor zin

Nee hoor dat is niet erngstig, dat heeft iedereen.Als je de whois opzoekt zal het wel De Googlebot zijn 

-
Raimon schreef:Nee hoor dat is niet erngstig, dat heeft iedereen.Als je de whois opzoekt zal het wel De Googlebot zijn
Heb er weer een tijdje last van ....even een voorbeeld van het ip adress
TraceRoute to 66.249.65.71 [crawl-66-249-65-71.googlebot.com]
Wie weet wat dit voor gevolgen heeft op je forum
dat heeft geen gevolgenBabbler schreef:Raimon schreef:Nee hoor dat is niet erngstig, dat heeft iedereen.Als je de whois opzoekt zal het wel De Googlebot zijn
Heb er weer een tijdje last van ....even een voorbeeld van het ip adress
TraceRoute to 66.249.65.71 [crawl-66-249-65-71.googlebot.com]
Wie weet wat dit voor gevolgen heeft op je forum

Ik heb er ook vaak een stuk of 12 tegelijkertijd online.
Je merkt er niks van, en je gaat er ook niks van merken.
De juiste info erover is hier al door Raimon gegeven.
En je kunt er gerust van uit gaan, dat waneer er iemand online is, en zijn/haar IP begint met 66 ..... dat google bij je op de thee is
Kortom, maak je niet druk! stelt niks voor.
Je merkt er niks van, en je gaat er ook niks van merken.
De juiste info erover is hier al door Raimon gegeven.
En je kunt er gerust van uit gaan, dat waneer er iemand online is, en zijn/haar IP begint met 66 ..... dat google bij je op de thee is

Kortom, maak je niet druk! stelt niks voor.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Als het begint met 66. hoeft het niet altijd Googlebot te zijn,
Nou hier eventjes wat duidelijke Informatie wat een Googlebot doet:
Googlebot: Google's webcrawler
Googlebot is de webcrawling robot van Google. Onze robot haalt documenten van het web om een index voor de Google zoekmachine te bouwen. Op deze pagina vindt u alle antwoorden op de meest voorkomende vragen over de manier waarop onze webcrawler werkt.

Nou hier eventjes wat duidelijke Informatie wat een Googlebot doet:
Googlebot: Google's webcrawler
Googlebot is de webcrawling robot van Google. Onze robot haalt documenten van het web om een index voor de Google zoekmachine te bouwen. Op deze pagina vindt u alle antwoorden op de meest voorkomende vragen over de manier waarop onze webcrawler werkt.
Code: Selecteer alles
Met dank aan Google wereldwijd voor dit artikel