Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Babbler
Bericht
door Babbler » 24 aug 2006, 18:08
Support Template
- Wat is het probleem? Wat is het aanvinken van het "HTML" in je profiel en in het Adminiestratiepaneel / Algemeen beheer / Configuratie / Gebruikers en Forum Basis Instellingen /
> HTML toestaan - Ja ? Nee ? <
En nog even een vraag ...is de versie PHPBB 2.0.21 minder stabiel dan zijn voorgangers ...met het gebruiken van MODS??
-
ElbertF
-
Contacteer:
Bericht
door ElbertF » 24 aug 2006, 18:14
Als je HTML toestaat kunnen je gebruikers hier beperkt gebruik van maken bij het plaatsen van berichten. 2.0.21 Is uiteraard de meest stabiele versie waar alle nieuwe mods op gericht zijn.
-
Babbler
Bericht
door Babbler » 24 aug 2006, 18:20
Spambot schreef:Als je HTML toestaat kunnen je gebruikers hier beperkt gebruik van maken bij het plaatsen van berichten. 2.0.21 Is uiteraard de meest stabiele versie waar alle nieuwe mods op gericht zijn.
Dus ik ga het toestaan van html in het adminpaneel / configuratie weer op niet toestaan aan vinken ?
en de versie 2.0.21 die heb ik momenteel maar ik heb van de meeste niet ondersteunende voor mods wel eens geprobeerd ...maar geeft en hoop ellende allemaal foutmeldingen ....zoals niet meer kunnen inloggen in je Adminpanel etc, de post blijven meestal staan als ongelezen en terwijl ze al gelezen waren ?
heb eeb paar mods geinstaleerd die wel zonder problemen werken
-
Babbler
Bericht
door Babbler » 24 aug 2006, 18:23
Dus ik ga het toestaan van html in het adminpaneel / configuratie weer op niet toestaan aan vinken ?
is dat ook dan nodig om het in je profiel te veranderen HTML
-
Luuk
Bericht
door Luuk » 24 aug 2006, 19:54
Als het in het admin paneel uit staat heeft de profiel keuze geen invloed meer.
Als posts als gelezen blijven staan is dat dnek ik een cookie probleem, verder zijn er zeker mods die niet goed werken op versie 2.0.21 maar dan loopt de mod gewoon achter.
Beter een mod niet hebben omdat ie achterloopt dan dat je forum een hoop versies achterloopt wat slecht is voor de veiligheid van het forum.