Style name: Morpheus
Style version: 1.6
Situatie: Template is door mij gewijzigt.
Goedendag allemaal,
Mijn 2 forums zijn bijna klaar voor gebruik. In Explorer zijn er geen
problemen. Alleen Firefox accepteerd 2 foutjes niet. Ik gebruik dezelfde template voor beide forums.
Deze foutjes zijn kennelijk zo specefiek dat ik de oplossing niet
kan vinden.
http://home.wanadoo.nl/gerardgrimberg/2foutjes.png
http://home.wanadoo.nl/gerardgrimberg/foutje3.png
Fout 1 (opgelost dankzij Luuk)
Hoe komt dat zwarte streepje in het midden? Het lijkt op een lege tabel
waar niks in zit alleen kan ik die niet vinden. Hoe kan ik deze streep weghalen? Dit streepje is alleen zichtbaar in dit gedeelte van het forum!! (zie foto)(deze fout komt in beide forums voor)
Fout 2
In het 2e forum reageert de template anders. Alleen in een bepaald gedeelte van het forum springt de tabel buiten het design.
(zie foto)(deze fout komt alleen in het 2e forum voor)
<edit>
Fout 3 (zelf opgelost)
In het 2e forum reageert de template anders. Boven het inloggedeelte staat in zwarte streep door een tabel heen.
(zie foto)(deze fout komt alleen in het 2e forum voor)
</edit>
Template: Firefox, 2 foutjes, rare streep en te wijd
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Template: Firefox, 2 foutjes, rare streep en te wijd
Laatst gewijzigd door Kickstar op 25 aug 2006, 14:36, 4 keer totaal gewijzigd.
Ik wil graag dat deze fouten opgelost worden. Als iemand mij met deze problemen kan helpen staat er een financiele vergoeding tegenover van E 7,50 per fout ofwel 22,5 in totaal. Ik ben niet de hele dag online maar diegene die mij het eerste bruikbare oplossing stuurt krijgt een reactie terug waarna ik het geld online overmaak.
Stuur je oplossing naar roelandgrimberg@hotmail.com (momenteel geen hulp nodig)
Status:
Fout 1____E 7,50___opgelost dankzij Luuk
Fout 2____E 7,50___nog niet opgelost (momenteel geen hulp nodig)
Fout 3____E 7,50___zelf opgelost
Stuur je oplossing naar roelandgrimberg@hotmail.com (momenteel geen hulp nodig)
Status:
Fout 1____E 7,50___opgelost dankzij Luuk
Fout 2____E 7,50___nog niet opgelost (momenteel geen hulp nodig)
Fout 3____E 7,50___zelf opgelost
Laatst gewijzigd door Kickstar op 25 aug 2006, 14:37, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Template: Firefox, 2 foutjes, rare streep en te wijd
Graag zou ik het forum willen zien om de bron en de css er van te kunnen bekijken. Het orgineel op phpbb.com geeft in mijn Linux/Firefox geen probleem.Kickstar schreef:Situatie: Template is door mij gewijzigt.
Even creatief zoeken, ik weet niet of ik de link mag plaatsen ivm met een erotische inhoud van het forum.
Haal
eens weg uit templates/Morpheus/viewforum_body.tpl
De andere twee fouten kan ik zo niet vinden (zioe niet wat jij fout ziet), maar misschien is het hiermee al opgelost.
Haal
Code: Selecteer alles
<table width="100%" cellspacing="1" cellpadding="4" border="0" align="center" class="nav">
De andere twee fouten kan ik zo niet vinden (zioe niet wat jij fout ziet), maar misschien is het hiermee al opgelost.
Thanks Luuk!! Je hebt de 1e en belangrijkste fout opgelost. Het was een klein foutje waar ik waarschijnlijk 100x overheen gekeken heb
Stuur je bank gegevens ff en ik maak je vanaaf blij met een klein financiel gebaar.
Voor de 2 overige foutjes ga ik morgen weer een poging wagen om ze zelf op te lossen. Als het me dan niet lukt dan laat ik het hier weten en zal ik meer info geven zoals de bron.

Voor de 2 overige foutjes ga ik morgen weer een poging wagen om ze zelf op te lossen. Als het me dan niet lukt dan laat ik het hier weten en zal ik meer info geven zoals de bron.