Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
A3-D
Bericht
door A3-D » 22 aug 2006, 19:37
Support Template
- Wat is het probleem? In ACP aangegeven dat het account geactiveerd moet worden via mail. Mail wordt goed ontvangen maar de link om te activeren resulteert in het loginscherm waar gevraagd wordt om de gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.
Wanneer ontstond het probleem? Niet echt duidelijk, kan mogelijk na gebruik van Cookie Mod omdat gebruikers meerdere keren moesten inloggen. Dit is nu (gedeeltelijk) opgelost, alleen de admin moet twee keer inloggen om ACP te kunnen bereiken.
Adres van je forum: http://forum.roofblei.nl
Modifications op je forum:
Huidige stijl: subSilver
phpBB versie: 2.0.21
Waar is je forum gehost: de Heeg
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Eerst update gedaan naar laatste versie en geruime tijd later de Cookie mod
Overige opmerkingen: Is het normaal dat als je als admin inlogt je gewoon het forum kan bekijken en posts kunt lezen, maar als je de link naar de ACP aanklikt, je als admin wederom moet inloggen? Het leek mij een soort van beveiliging....
Overigens werkt het plakken van de link in de browserbalk ook niet en heb ik onlangs de cookies van mijn PC verwijderd en de temp. internet files (browser IE 6.0.2900.2180).
Overigens gezocht met alle opties maar geen oplossing kunnen vinden helaas....
-
GertJan
Bericht
door GertJan » 22 aug 2006, 19:56
op je laatste vraag:
ja is normaal. is een extra beveiliging. als je naar ACP gaat moet je nogmaals je ww invullen.
-
redhair
-
Contacteer:
Bericht
door redhair » 22 aug 2006, 22:04
"Je account is aangemaakt maar moet nog geactiveerd worden. Dit moet gedaan worden door een beheerder. Er wordt contact met je opgenomen zodra dit is gebeurd"
Kun je dit even weer op gebruikers activering zetten?
-
A3-D
Bericht
door A3-D » 22 aug 2006, 23:26
redhair schreef:"Je account is aangemaakt maar moet nog geactiveerd worden. Dit moet gedaan worden door een beheerder. Er wordt contact met je opgenomen zodra dit is gebeurd"
Kun je dit even weer op gebruikers activering zetten?
Done

-
redhair
-
Contacteer:
Bericht
door redhair » 22 aug 2006, 23:33
Ik krijg gewoon "Account is geactiveerd" na klikken op de link.
-
redhair
-
Contacteer:
Bericht
door redhair » 22 aug 2006, 23:35
Ik heb 2 users aangemaakt die je weg kunt halen
testingmail & testingmail2
-
A3-D
Bericht
door A3-D » 22 aug 2006, 23:37
Ook gedaan....
Zelf wederom getest en nu doet hij het wel gewoon weer....vreemd, maar toch bedankt!