een aantal vraagjes
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

een aantal vraagjes
1. Ik heb een forum. ik wil de phpbb database via backupen en terugzetten overzetten van een ander forum. dit forum heeft andere prefix dan m'n eigen forum. Is 't dan een probleem als ik die database over zet? Zoja, hoe zorg ik ervoor dat 't word opgelost?
2. Ik heb een aantal mods geinstalleerd. WOrden de tabellen bij 't overzetten van de phpbb database verwijderd, of is dat ook geen probleem?
2. Ik heb een aantal mods geinstalleerd. WOrden de tabellen bij 't overzetten van de phpbb database verwijderd, of is dat ook geen probleem?
Re: een aantal vraagjes
ZOu iemand zo spoedig mogelijk een post willen plaatsen? Ik moet namelijk heel snel een antwoord hebben, de overzetting kan namelijk niet lang wachten.
De prefix kun je na het overzetten aanpassen in /config.php, dan is er niets aan de hand.
Je tweede vraag is me niet helemaal duidelijk, wil je de database van een ongemod forum gebruiken voor een gemod forum? De tabellen zullen niet worden verwijderd (gezien de andere prefix), maar mods die gebruik maken van de DB zullen niet meer werken.
Je tweede vraag is me niet helemaal duidelijk, wil je de database van een ongemod forum gebruiken voor een gemod forum? De tabellen zullen niet worden verwijderd (gezien de andere prefix), maar mods die gebruik maken van de DB zullen niet meer werken.
Re: een aantal vraagjes
Als ik mods heb geinstalleerd op 'n forum en ik zet een database van 'n ander forum over met de zelfde prefix
blijven dan de mods wel behouden?
blijven dan de mods wel behouden?