- Wat is het probleem? als je op de link bekijk gallery klikt, heropent de pagina zich, maar zit je nog steeds op "editprofile" pagina, en geen nieuwe popup met alle avatars (en ja ze staan in goede map etc hehe)
Wanneer ontstond het probleem? 2 weken geleden voor het eerst gezien, wel veel mods op mn board...
Adres van je forum: http://www.ownageworld.com/ned
Modifications op je forum: birthday, gender, heeeeel veel...
Huidige stijl: eigen, gebasseerd op een ander
phpBB versie: 2.0.21
Waar is je forum gehost: welas
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Niet echt eigenlijk, maar het probleem kan langer bestaan, dat ik het niet gemerkt heb toen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Support Template
-
yepfawkes schreef:Heb je bij configuratie wel de goede link doorgegeven? Dan bedoel ik de configuratie in het administratie paneel

En hij deed het eerst ook wel... maar sinds paar weken niet meer opeens... Lijkt wel of javascript niet werkt... en dat zou dan liggen aan overal_header.tpl/ header.php ofzo...?
-
- Contacteer:
-
Hij is nog niet openbaar, dus ik zit er nog alleen...nickdhnick schreef:maak je misschien gebruik van FireFox en heb je dat uitgezet. (bij FF kan je dan instellen dacht ik)
Of heeft ieder lid er last van
Maar maak wel gebruik van Firefox idd... zal het proberen met IE, maar denk niet dat het werkt... heel vaak gezeur met avatars jammer genoeg!
Bedankt iig alletwee!