hey iedereen.
ik heb een nintendo community. en ik denk dat de gebruikers het wel leuk zouden vinden als ze meer te weten te komen over anderen.
daarom wil ik graag het profielen systeem verbeterd hebben zeg maar.
de custom profile mod ga ik daarvoor gebruiken. maar ik wil ook nog iets anders. onder aan het profiel een soort "profiel" denk maar eens aan cu2 dus een pagina waar je iets over jezelf kan vertellen met BB codes.
ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
weet iemand of hier een mod voor is?
Profiel systeem in phpbb
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik weet wel de business card mod, die ik zelf ook gebruik, en je kan hem heel erg uitbeiden. De velden worden dan in het profiel gedeelte bewerkt.
Meer mods ken ik hier zelf niet voor... Je kan er natuurlijk ook zelf één maken, gewoon een lijstje opstellen en koppelen aan het profiel en topic-gedeelte...
Meer mods ken ik hier zelf niet voor... Je kan er natuurlijk ook zelf één maken, gewoon een lijstje opstellen en koppelen aan het profiel en topic-gedeelte...
Een dag niet ge...... is een dag niet geleefd!! 

Kijk maar s hier voor de pagina met business cards, deze kan je verwijderen in de overall_header (de link althans): http://www.edelaer.com/forum1/member_bc ... b4ad66a24b, dan kan je het kaartje van de Admin klikken (de plaats van het kaartje kan je aanpassen) en dan komt er een popup.
Ook de velden kan je heekl makkelijk aanpassen :thumb:
edit:schrik niet van de kleine hoeveelheid gebruikers, hij is niet gelinkt omdat ie wordt verhuisd
Ook de velden kan je heekl makkelijk aanpassen :thumb:
edit:schrik niet van de kleine hoeveelheid gebruikers, hij is niet gelinkt omdat ie wordt verhuisd

Een dag niet ge...... is een dag niet geleefd!! 

-
Ik heb zon groot veld inclusief BBcodes, iedereen kan dus filmpjes/ plaatjes etc erop zetten! Dus is gedaan via de custom profile field hack....Peebee schreef:hmm, nee ik bedoel eigenlijk in het profiel zelf een heel groot veld waar je een soort profiel pagina kan maken draaiend op bb codes. ken je CU2? zoiets dus eigenlijk
(hier zie je het op mijn forum)
Als je hulp nodig hebt hiermee, let me know!
Verder heb ik een aantal andere interactieve dingen die je wellicht interessant vind... Zo kun je op andere stemmen op mijn site, heb ik een gastenboek voor iedereen op profiel (maar ook aparte pagina), kan je elkaar punten geven via cash mod, en heeft iedereen eigen foto album...
Ook heb ik een "vriendenmod" waarbij je mensen vrienden kan maken, en zien wanneer ze online zijn!
Succes!