Wanneer je op mijn forum dit bericht bekijkt:
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=12566
Dan staat ie er echt (oproep van RTL4)
Kijk je nou in het forum: vruchtbaarheidsbehandelingen dan staat ie er niet bij .. en ik heb goed gezocht.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb recent geen mods geinstalleerd. Nou kan het natuurlijk zijn dat het me nog niet eerder is opgevallen en ik heb geprobeerd te achterhalen welke mods ik als laatste geinstalleerd heb maar ik heb geen idee meer. Eentje weet ik nog wel en dat was de Log IP's on Regisatration Mod, die heb ik verwijderd incl de sql update (dank aan Spambot).
Ik hoop dat iemand me kan helpen want dit soort spoken zijn vervelend.
Lotte.
Oh ja .. wanneer je zoekt op 'Oproep RTL Nieuws' en je selecteert 'Zoek naar alle woorden' dan geeft ie aan '1 resultaat gevonden' maar hij staat er niet bij.
Wanneer ik reageer op het onderwerp dan ineens staat ie er wel weer.
Bericht wordt niet weergeven in viewforum.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoi Stef,
Bedankt voor je antwoord. Nee ik heb geen kennis van phpmyadmin dus begin daar maar niet aan.
Ik weet niet of dit de enige keer is, deze keer keer viel me op omdat het een bericht was van iemand van RTL Nieuws .. en van alle berichten gaat er een bericht moeilijk doen geplaatst door iemand van RTL Nieuws .. OMG !!
Je zegt ook een foutje in je forum. Waar zou dat foutje kunnen zitten in het forum dan zou ik originele en mijn bestanden kunnen gaan vergelijken.
Lotte
Bedankt voor je antwoord. Nee ik heb geen kennis van phpmyadmin dus begin daar maar niet aan.
Ik weet niet of dit de enige keer is, deze keer keer viel me op omdat het een bericht was van iemand van RTL Nieuws .. en van alle berichten gaat er een bericht moeilijk doen geplaatst door iemand van RTL Nieuws .. OMG !!
Je zegt ook een foutje in je forum. Waar zou dat foutje kunnen zitten in het forum dan zou ik originele en mijn bestanden kunnen gaan vergelijken.
Lotte