Rare tekens help please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Rare tekens help please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De bezoekers van mijn forum zien het volgende :
‹ì}ÙrG¶à³1ÿ
‹ì}ÙrG¶à³1ÿ
Maar natuurlijk.Budweiser schreef:kun je ons een linkje geven naar je forum?
ff vergeten
http://www.gescheiden-ouders.nl
Vraag voor uitleg van phpNuke op http://www.w0lfie.be 

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Klopt maar ga dan liever naar http://www.w0lfie.be dan heb je hier alle PhpBB toch nog..
[+] Isento at DeviantArt
het blijft een feit dat dit een supportforum is voor puur phpbb. sterker nog, volgens de officiele regels puur en alleen voor de phpbb paketten die je download van phpbb.com.
er zijn een hoop uitwijkende paketten zoals fullmodded paketten en phpnuke combinaties waarbij het zo is dat je je support weg moet halen van de plek waar je het pakket gedownload hebt.
Nu zullen er uiteraard hier mensen aanwezig zijn die sjoege hebben van phpnuke, maar nogmaals, daar is dit forum niet voor. Vandaar mijn opmerking.
er zijn een hoop uitwijkende paketten zoals fullmodded paketten en phpnuke combinaties waarbij het zo is dat je je support weg moet halen van de plek waar je het pakket gedownload hebt.
Nu zullen er uiteraard hier mensen aanwezig zijn die sjoege hebben van phpnuke, maar nogmaals, daar is dit forum niet voor. Vandaar mijn opmerking.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Budweiser schreef:het blijft een feit dat dit een supportforum is voor puur phpbb. sterker nog, volgens de officiele regels puur en alleen voor de phpbb paketten die je download van phpbb.com.
Heb jij ergens regels gezien?
Je kunt ook hier even langsgaan.
Maar w0lfie.be is ook een goed alternatief.
jazeker heb ik ergens regels gezien... dit is namelijk het officiele phpbb forum voor nederland en dus kun je daarin dezelfde regels aanhouden dan op phpbb.comComputerForum schreef:Budweiser schreef:het blijft een feit dat dit een supportforum is voor puur phpbb. sterker nog, volgens de officiele regels puur en alleen voor de phpbb paketten die je download van phpbb.com.

-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Beetje vreemd.Budweiser schreef:jazeker heb ik ergens regels gezien... dit is namelijk het officiele phpbb forum voor nederland en dus kun je daarin dezelfde regels aanhouden dan op phpbb.comComputerForum schreef:Budweiser schreef:het blijft een feit dat dit een supportforum is voor puur phpbb. sterker nog, volgens de officiele regels puur en alleen voor de phpbb paketten die je download van phpbb.com.
Ik stel dacht ik een vraag omtrend een phpbb forum waar zich volgens de bezoekers rare tekens gaan manifesteren.
Dus wat doe ik verkeerd ?
Het is geen phpBB forum, of toch niet de stand-alone versie. Het board is aangepast en geintegreerd in phpNuke (waarvan jij de copyrights hebt verwijderd, wat dus niet toegelaten is behalve als je betaalde voor het script).
Bij die aangepaste versie is in de code nog maar weinig terug te vinden van het originele phpBB script...
Dat is wat je verkeerd doet, de mensen hier kennen nix van phpNuke (of varianten)
Bij die aangepaste versie is in de code nog maar weinig terug te vinden van het originele phpBB script...
Dat is wat je verkeerd doet, de mensen hier kennen nix van phpNuke (of varianten)
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be