Hallo,
Vraagje,
Ik heb 3 forums (all english) nu kom ik her en der berichten tegen dat er een versie 2.0.6
Uit is, ik heb zelf all 3 the 2.0.4, en dat wordt aangeraden een upgrade te doen naar de
Nieuwere versie, vooropgesteld ik heb nooit en te nimmer enig probleem met die 2.0.4
Gehad draait goed, is het nu noodzakelijk om die upgrade uit te voeren…..? ik lees nogal
Wat berichten dat die niet goed werkt en problemen kan veroorzaken….en als ik zo’n
Upgrade “zou” uitvoeren ben ik dan niet al me leden kwijt…? Want ik heb geen standaard
Template’s zijn design template’s hoe zit dat dan…? Gaarna maby misschien…een antwoord
Met vriendelijke groet,
Saskia.
Vraagje......
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

3.0 ?? dat kan nog wel een paar jaartjes duren vrees ik...
maarre... tja, als jij op dit moment tevreden bent over je 2.0.4. dan zou ik het daarbij houden gewoon..
Tuurlijk is het zo dat altijd aangeraden wordt de laatste versie te gebruiken, daar zijn echt de bekende bugs en beveiligingslekken uit maarja... zoveel zal dat niet zijn.
Wanneer je upgrade, raak je niet je leden en je berichten kwijt... dat verhuist allemaal mee... alleen kun je in de knoei komen met eventuele mods die je geinstalleerd hebt. Ook voor templates maakt het niets uit...
maarre... tja, als jij op dit moment tevreden bent over je 2.0.4. dan zou ik het daarbij houden gewoon..
Tuurlijk is het zo dat altijd aangeraden wordt de laatste versie te gebruiken, daar zijn echt de bekende bugs en beveiligingslekken uit maarja... zoveel zal dat niet zijn.
Wanneer je upgrade, raak je niet je leden en je berichten kwijt... dat verhuist allemaal mee... alleen kun je in de knoei komen met eventuele mods die je geinstalleerd hebt. Ook voor templates maakt het niets uit...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Dank U:-))
Nee zijn de laatse 2.0.4 versies, en inderdaad geen problems with the forums! en zal tegen die tijd een hier iemand komen zoeken die die (upgrades) eens voor mij kan doen! uiteraard tegen betaling,
Groet,
Saskia.
Groet,
Saskia.