Beste mensen,
Ik vroeg me af of het mogelijk is (in phpBB versie 2.0.17) om ervoor te zorgen dat iedere keer dat iemand iets toevoegd aan het forum standaard een moderator een e-mail te laten ontvangen met het feit dat dat gebeurt is.
We hebben namelijk een forum waarbij het van groot belang is dat de drempel om te posten / reageren zo laag mogelijk is. D.w.z. dat registratie niet strik nodig is. Daardoor beginnen we last te krijgen van fijne adverteerders die we liever niet hebben en om ervoor te zorgen dat die er zo min mogelijk op staan is dit denk ik, als het kan tenminste, een goede oplossing, dan kan meteen na het verschijnen zo'n bericht er weer af.
moderators een mail laten ontvangen bij toevoegingen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

e-mail naar moderator na plaatsen reactie op forum
Nogmaals de vraag of het mogelijk is om dat te regelen (dat een moderator een e-mailtje krijgt na plaatsing van een reactie op het forum).
Zo niet, is er een andere oplossing (anders dan iedereen laten registreren) om reclame-postings tegen te gaan?
Zo niet, is er een andere oplossing (anders dan iedereen laten registreren) om reclame-postings tegen te gaan?
Ja, dat is mogelijk met een modification, volgensmij moet deze mod hier aan voldoen: http://www.phpbbhacks.com/download/293
Dan kan de moderator zich aanmelden voor het forum en die zal bij elk bericht een emailtje krijgen.
Dan kan de moderator zich aanmelden voor het forum en die zal bij elk bericht een emailtje krijgen.
-
Nu denk ik misschien iets te simpel; bij elk forumonderwerp kan men zich al abonneren (links onder) dus als betreffende moderator zich erop abbonneert krijgt hij al een mail, conclusie geen mod nodigStef schreef:Ja, dat is mogelijk met een modification, volgensmij moet deze mod hier aan voldoen: http://www.phpbbhacks.com/download/293

Dat weet ik en dat klopt ook wel. Echter, Wij willen dat moderators ook een mailtje krijgen wanneer een nieuw onderwerp geplaatst wordt. En daar kun je niet standaard op abonneren... Ik ga binnenkort die mod maar eens proberen denk ik, tenzij iemand anders nog een lumineus idee heeft.jandemeyer schreef:Nu denk ik misschien iets te simpel; bij elk forumonderwerp kan men zich al abonneren (links onder) dus als betreffende moderator zich erop abbonneert krijgt hij al een mail, conclusie geen mod nodig