indeling vraag

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
nl1sms

indeling vraag

Bericht door nl1sms » 19 jun 2006, 22:14

Hoi,

De indeling van mijn forum moet ik helaas drastisch gaan wijzigen. Nieuwe topics, Nieuwe categorieen etc. etc. Berichten die er nu staan moeten naar een nieuwe of andere categorie etc etc.

Mijn vraag is... de gegevens van de indeling van je forum, worden die alleen bewaard in je sql db of zijn dit bestanden van de phpbb software. Zoja welke ? :)

Ik vraag dit omdat ik mijn forum niet te lang uit de lucht wil gooien en op mijn test forum het zooitje opnieuw wil indelen om vervolgens in 1 keer het zooitje over te gooien.

Iemand?

Stef

Bericht door Stef » 19 jun 2006, 23:02

Je hebt het opgeslagen in de database, je kunt het beste via het admin contrl panel de fora namen veranderen en verplaatsen waar nodig is. Testforum en je topics op je forum bij elkaar gooien gaat niet.

nl1sms

Bericht door nl1sms » 20 jun 2006, 07:46

Bedankt voor je reactie. Ik was er al bang voor... Dat betekend dan toch dat ik helaas langer uit de lucht zal zijn... Ik weet genoeg! thanxie

Gesloten