Hoe kan ik dit oplossen?!!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
osn72

Hoe kan ik dit oplossen?!!

Bericht door osn72 » 14 jun 2006, 23:04

• Wat is het probleem?
    Is het misschien mogelijk om verborgen van elkaar op een onderwerp kunnen reageren?
    Geïnstalleerde mods: Geen
    phpBB versie: 2.0.20
Overige opmerkingen:
Hallo allemaal,
Het is namelijk zo dat ik op mijn forum een beheerder en twee gebruikers heb en er is een vraag dat deze door die twee gebruikers moet beantwoord worden. Nu is het belangrijk dat deze twee gebruikers elkaars antwoorden op die vraag niet moeten zien!

Ik heb zelf op administratiepaneel van alles geprobeerd en ingesteld maar nogsteeds niet voor alkaar kunnen krijgen.

Is er misschien iemand die mij hiermee kunt helpen a.u.b.?

Alvast bedankt.

MvG. Web2Net
Laatst gewijzigd door osn72 op 18 jun 2006, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Obie

Bericht door Obie » 15 jun 2006, 00:00

Maak 2 verborgen onderwerpen.(forums)
Je geeft gebruiker 1 toegang tot het ene onderwerp en gebruiker 2 toegang tot het andere onderwerp.
Stel bij beide onderwerpen dezelfde vraag en de gebruikers kunnen antwoorden zonder dat de ander het leest.
Bedoel je zoiets?

osn72

Bericht door osn72 » 15 jun 2006, 12:34

Obie schreef:Maak 2 verborgen onderwerpen.(forums)
Je geeft gebruiker 1 toegang tot het ene onderwerp en gebruiker 2 toegang tot het andere onderwerp.
Stel bij beide onderwerpen dezelfde vraag en de gebruikers kunnen antwoorden zonder dat de ander het leest.
Bedoel je zoiets?
Ten eerste bedankt voor je reactie.
Ik moet alleen straks 20 gebruikers aanmaken en betekent dat ik ook dan 20 keer dezelfde vraag moet herhalen en dat lijkt mij niet echt handig!

En wat bedoel je eigenlijk met verborgen forum? 'Geregistreerd verborgen', 'Prive verborgen' of 'Moderators verborgen'? welke moet ik dan kiezen?

Nog bedankt.

Mvg. Web2Net

Obie

Bericht door Obie » 15 jun 2006, 12:47

Moderators verborgen en dan moet je de leden toegang geven tot dat onderwerp (gebruikersgroep) :wink:
Maar wat jij wilt dat ze het van elkaar niet lezen moet, denk ik, opgelost worden via PB tjes.

osn72

Bericht door osn72 » 15 jun 2006, 12:52

Obie schreef:Moderators verborgen :wink:
Maar wat jij wilt dat ze het van elkaar niet lezen moet, denk ik, opgelost worden via PB tjes.
Thnx, dat ga ik proberen en kijken dat inderdaad lukt.
Nog bedankt.

ownageworld

Bericht door ownageworld » 15 jun 2006, 13:27

er is niet echt een simpele manier om dit op te lossen denk ik.. ik denk dat de manier van Obie het beste is, of je zou op zoek moeten gaan naar een mod ofzo... Ik heb wel een goede gezien dat mensen iets in kunnen vullen, maar alle reacties verborgen zijn en dat de ADMIN dat alleen kan bekijken (configurable of course)... dus zoiets zou evt een oplossing kunnen zijn...

Maar als dit eenmalig is, ben ik voor het idee van Obie...

Insomnia
Contacteer:

Bericht door Insomnia » 15 jun 2006, 13:48

GEEN COPYRIGHT GEEN SUPPORT

osn72

Bericht door osn72 » 15 jun 2006, 14:04

Insomnia schreef:GEEN COPYRIGHT GEEN SUPPORT
Iedereen bedankt voor de hulp.
Ik ben inderdaad met oplossing van Obie verder gegaan en is gelukt, alleen ik moet wel voor alle gebruiker dezelfde vraag 20 keer herhalen!

Obie, hartstikke bedankt.

ps. Insomnia, wat support betreft zal ik zeker op gaan zeten.

Mvg. Web2Net

Stef

Bericht door Stef » 15 jun 2006, 14:06

Wil je dit ipv hier te schreeuwen dit doorgeven aan een moderator.

Web2Net, wil je de copyright van phpBB terugzetten, tot die tijd houden we de support op phpBB.nl in.

osn72

Bericht door osn72 » 15 jun 2006, 21:34

Stef schreef:
Wil je dit ipv hier te schreeuwen dit doorgeven aan een moderator.

Web2Net, wil je de copyright van phpBB terugzetten, tot die tijd houden we de support op phpBB.nl in.
Stef, ik heb het teruggezet hoor! maar ik weet zeker dat er nog hoop mensen zijn die niet hebben vermeld en ook niet eerlijk doorgeven!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 15 jun 2006, 21:38

Van de style mist het © ook nog (Forum images ;))

Bee

Bericht door Bee » 16 jun 2006, 06:59

Exact, dus trek ik weer zijn recht op support in totdat ook daar de copyright van is teruggezet.
... Maar ik modereer (nog) niet.

osn72

Bericht door osn72 » 18 jun 2006, 09:16

Bee schreef:Exact, dus trek ik weer zijn recht op support in totdat ook daar de copyright van is teruggezet.
Ja excat, trek de support maar in en zorg ook dat je mijn account hier op deze forum gaat verwijderen en die copyright haal ik ook weer weg van de site!!!

Wat een manier van omgaan met leden hier zeg. dit heb ik nog nooit elders op een discussieforum meegemakt hoor.

Nogmaals, zorg dat je mijn account gaat verwijderen en mij zie je nooit meer hier terug.

lifeguard
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 18 jun 2006, 09:22

osn72 schreef:
Bee schreef:Exact, dus trek ik weer zijn recht op support in totdat ook daar de copyright van is teruggezet.
Ja excat, trek de support maar in en zorg ook dat je mijn account hier op deze forum gaat verwijderen en die copyright haal ik ook weer weg van de site!!!

Wat een manier van omgaan met leden hier zeg. dit heb ik nog nooit elders op een discussieforum meegemakt hoor.

Nogmaals, zorg dat je mijn account gaat verwijderen en mij zie je nooit meer hier terug.
Mooi het ware 3 fantastische dagen!!

FF serieus.
Wat is er nu leuk aan om je copyright weg te halen?
Een kleine moeite, en een beetje eer aan de makers waar jij je spul vandaan haalt zeg maar.
Als je op de hoogte was van de regels, wist je vantevoren dat je geen recht hebt op support waneer je copyright ontbreekt.

dus!
Zet gewoon terug, en we helpen je verder.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

Stef

Bericht door Stef » 18 jun 2006, 09:26

osn72 schreef:Ja excat, trek de support maar in en zorg ook dat je mijn account hier op deze forum gaat verwijderen en die copyright haal ik ook weer weg van de site!!!

Je bent akkoord gegaan met onze regels, wij hebben een streng copyright beleid omdat wij vinden dat mensen respect moeten krijgen voor hun werk. Dit had je vooraf dus kunnen weten. :-)

Mocht je hier verder nog iets over willen opmerken doe dit naar mij via de PB.

Gesloten