- Wat is het probleem? 17.000 members geadd
Wanneer ontstond het probleem? Gisternacht
Adres van je forum: http://www.olympus-clan.net
Geïnstalleerde mods: Attach, extreme styles, ezportal
Huidige template: Lifecod
phpBB versie: 2.0.17
Waar is je forum gehost: B-one
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee
Nou, er was gisternacht een Turk die wat fotos postte van een Turkse vlag en een lap html tekst. TOen keek ik naar de memberlist en zag dat er 17.000 geadd waren via ene http://www.forumtrak.net(zie http://www.olympus-clan.net linkerbox, klik ook op memberlist), nu wil ik dus deze members verwijderen, maar hoe??? Nu wil ik de 570 members die ik had natuurlijk behouden...
En ik ben ervan bewust dat we op 2.01.17 zitten dus die gaan we asap updaten.
Forum gehacked door een Turk :S
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Forum gehacked door een Turk :S
Support template: 2.017
Laatst gewijzigd door Peacemaker op 10 jun 2006, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=26549
dit is onze hackservice
17.000 ? jah :s das redelijk vervelend je kunt een scriptje maken die alle members verwijderd met id vanaf je echte leden of op de registreer datum. Maar dat laat ik liever over aan de mensen die er beter in zijn.
dit is onze hackservice

17.000 ? jah :s das redelijk vervelend je kunt een scriptje maken die alle members verwijderd met id vanaf je echte leden of op de registreer datum. Maar dat laat ik liever over aan de mensen die er beter in zijn.
-
In phpmyadmin kan je ook sql-commando's ingeven.
Wel eerst ff een backup maken 
Code: Selecteer alles
DELETE * FROM phpbb_users WHERE user_regdate > [regdate eerste turkbot]

-
DELETE * FROM `phpbb_users` WHERE user_regdate >1149903347
#1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '* FROM phpbb_users WHERE user_regdate >1149903347' at line 1

Laatst gewijzigd door Peacemaker op 10 jun 2006, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
DELETE FROM phpbb_users WHERE user_regdate > [regdate eerste turkbot]

-
-
Omdat je Nederlander ook met een hoofdletter schrijftBetaDevil schreef:Je hebt wel gelijk, waarom moet turk nouw weer met hoofdletter :S lijkt wel veel op discriminatie!

Een Turk is een inwoner van Turkije

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Dus dan wonen er in nederland geen Turken? Volgens mij is een Turk namelijk iemand van Turkse afkomst-=|Rik|=- schreef:Omdat je Nederlander ook met een hoofdletter schrijftBetaDevil schreef:Je hebt wel gelijk, waarom moet turk nouw weer met hoofdletter :S lijkt wel veel op discriminatie!![]()
![]()

-
Nee, in Nederland wonen geen Turken. Nooit opgelet? In Nederland wonen Nederlanders.paul schreef:Dus dan wonen er in nederland geen Turken? Volgens mij is een Turk namelijk iemand van Turkse afkomst-=|Rik|=- schreef:Omdat je Nederlander ook met een hoofdletter schrijftBetaDevil schreef:Je hebt wel gelijk, waarom moet turk nouw weer met hoofdletter :S lijkt wel veel op discriminatie!![]()
![]()
Een persoon van Turkse afkomst met een Nederlands paspoort is een Nederlander. =_=
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.

Er stond een bestand in mijn avatarmap : Cobrashell.php.gif
Die zorgde ervoor dat de index pagina's telkens naar een zwarte met turkse teksten en muziek veranderde.
Dat probleem is opgelost...... maar hoe komen ze in godsnaam op mijn server

-
Mischien updaten naar 2.0.21?obiewan schreef:Bij mij was het eergisteren ook al raak..... ik draai op versie 2.0.20..
Er stond een bestand in mijn avatarmap : Cobrashell.php.gif
Die zorgde ervoor dat de index pagina's telkens naar een zwarte met turkse teksten en muziek veranderde.
Dat probleem is opgelost...... maar hoe komen ze in godsnaam op mijn server![]()

Niet iedere turk in NL heeft een NL paspoort-=|Rik|=- schreef:Nee, in Nederland wonen geen Turken. Nooit opgelet? In Nederland wonen Nederlanders.paul schreef:Dus dan wonen er in nederland geen Turken? Volgens mij is een Turk namelijk iemand van Turkse afkomst-=|Rik|=- schreef: Omdat je Nederlander ook met een hoofdletter schrijft![]()
![]()
Een persoon van Turkse afkomst met een Nederlands paspoort is een Nederlander. =_=