- Wat is het probleem? Kan niet upgraden van 17 naar 20
Wanneer ontstond het probleem? bij runnen van file update_to_latest_php
Adres van je forum: http://www.noah-hathaway.com/site/forum/index.php
Geïnstalleerde mods: geen
Huidige template: SubBlack
phpBB versie: 2.0.17
Waar is je forum gehost: http://www.topclasshost.com/
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja? met welke zoekwoorden?[/b] nee
install, docs, contrib, cache, 2.0.17_to_2.0.20 (uitgepakt)
krijg de volgende foutmelding:
Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: No such file or directory in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 46
Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: No such file or directory in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 46
Warning: main(): Failed opening './../extension.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 46
Warning: main(./../config.): failed to open stream: No such file or directory in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 47
Warning: main(./../config.): failed to open stream: No such file or directory in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 47
Warning: main(): Failed opening './../config.' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 47
Please read: INSTALL.html before attempting to update.
krijg dit als ik update_to_latest.php run in zowel de algemene install map als de update_to_latest.php in de install map van map 2.0.17_to_2.0.20
Graag hulp. Wat doe ik fout? Heb geen mods geinstalleerd wil alleen upgraden en heb de phpBB 2.0.20 gewijzigde bestanden (Engelse versie) gedownload (stel alleen de vraag even op het NL forum omdat ik het anders waarschijnlijk de hulp helemaal niet begrijp!

Thanks,
Marcel