Probleem met upgraden van 17 naar 20

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
MAD

Probleem met upgraden van 17 naar 20

Bericht door MAD » 23 mei 2006, 14:00

Support template:
  • Wat is het probleem? Kan niet upgraden van 17 naar 20
    Wanneer ontstond het probleem? bij runnen van file update_to_latest_php
    Adres van je forum: http://www.noah-hathaway.com/site/forum/index.php
    Geïnstalleerde mods: geen
    Huidige template: SubBlack
    phpBB versie: 2.0.17
    Waar is je forum gehost: http://www.topclasshost.com/
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
    Heb je gezocht naar een antwoord? Ja? met welke zoekwoorden?[/b] nee
Overige opmerkingen: heb in een map op mijn site de volgende mappen gekopieerd:
install, docs, contrib, cache, 2.0.17_to_2.0.20 (uitgepakt)

krijg de volgende foutmelding:

Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: No such file or directory in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 46

Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: No such file or directory in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 46

Warning: main(): Failed opening './../extension.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 46

Warning: main(./../config.): failed to open stream: No such file or directory in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 47

Warning: main(./../config.): failed to open stream: No such file or directory in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 47

Warning: main(): Failed opening './../config.' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/mikedx/public_html/noah-hathaway-com/site/temp/install/update_to_latest.php on line 47
Please read: INSTALL.html before attempting to update.

krijg dit als ik update_to_latest.php run in zowel de algemene install map als de update_to_latest.php in de install map van map 2.0.17_to_2.0.20

Graag hulp. Wat doe ik fout? Heb geen mods geinstalleerd wil alleen upgraden en heb de phpBB 2.0.20 gewijzigde bestanden (Engelse versie) gedownload (stel alleen de vraag even op het NL forum omdat ik het anders waarschijnlijk de hulp helemaal niet begrijp! :))

Thanks,

Marcel

MAD

Bericht door MAD » 24 mei 2006, 14:44

niemand?

desmarties
Contacteer:

Bericht door desmarties » 24 mei 2006, 14:58

MAD

Bericht door MAD » 24 mei 2006, 15:25

desmarties schreef:Wat een haast.

Naar http://www.noah-hathaway.com/site/forum ... latest.php gegaan?
Die map bestaat niet in mijn forum map. Moet ik de install mappen en de upgrade files kopieren naar mijn forum map? Dit staat namelijk niet in de beschrijving. Run de file die je aangeeft nu vanuit een temp folder omdat ik dacht dat het een pagina zou opstarten waarin ik de verwijzing naar mijn website/forum moest aangeven. Zal alles wel even kopieren naar mijn forum map dan en opnieuw proberen.

MAD

Bericht door MAD » 24 mei 2006, 15:52

opgelost... :) :bier:

KappuhH

Bericht door KappuhH » 24 mei 2006, 21:06

MAD schreef:opgelost... :) :bier:
Hoe? Ik heb dat die map install ook niet meer!

MAD

Bericht door MAD » 24 mei 2006, 21:19

KappuhH schreef:
Je download de upgrade, pakt deze uit en daar zit dan de install map etc. in, plus een zooi andere zips om te upgraden van de versie die je hebt naar versie 20. Pak degene uit die je nodig hebt. kopieer de juiste upgrade die je net hebt uitgepakt en de standaard mappen die er bij zaten allemaal naar de root van je forum (dus in mijn geval waren dat de mappen: install, docs, contrib, cache, 2.0.17_to_2.0.20, omdat ik versie 17 had) en zodoende heb je dan weer alle mappen (incl. install). Vergeet niet in je root de config.php file op write te zetten (aanklikken, rechtermuisknop eigenschappen kiezen en write selekteren). Ga vervolgens naar je forum online en voeg aan het adres (url) toe: install/update_to_latest.php en de rest gaat vanzelf. Als je klaar bent moet je de install en de contrib map verwijderen en dan is je forum weer up to date. Laat even weten of het is gelukt!

KappuhH

Bericht door KappuhH » 24 mei 2006, 22:02

MAD schreef:
KappuhH schreef:
Je download de upgrade, pakt deze uit en daar zit dan de install map etc. in, plus een zooi andere zips om te upgraden van de versie die je hebt naar versie 20. Pak degene uit die je nodig hebt. kopieer de juiste upgrade die je net hebt uitgepakt en de standaard mappen die er bij zaten allemaal naar de root van je forum (dus in mijn geval waren dat de mappen: install, docs, contrib, cache, 2.0.17_to_2.0.20, omdat ik versie 17 had) en zodoende heb je dan weer alle mappen (incl. install). Vergeet niet in je root de config.php file op write te zetten (aanklikken, rechtermuisknop eigenschappen kiezen en write selekteren). Ga vervolgens naar je forum online en voeg aan het adres (url) toe: install/update_to_latest.php en de rest gaat vanzelf. Als je klaar bent moet je de install en de contrib map verwijderen en dan is je forum weer up to date. Laat even weten of het is gelukt!
It works, thnx

Gesloten