Probleem met bannen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Probleem met bannen
Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje met bannen. Er komen wel eens gebruikers die rotzooi komen trappen. Nu kunnen deze gebanned worden bij gebruikersnaam maar het probleem is dat ze dan gewoon weer een andere gebruikersnaam kiezen.
Ik wilde ban op IP adres proberen maar soms staan er onder 1 IP adres meerdere gebruikersnamen en deze gebruikers zijn niet de persoon die ik wil bannen.
Heeft iemand wat advies voor mij over het bannen van herrieschoppers?
Alvast vriendelijk bedankt!
Ik heb een probleempje met bannen. Er komen wel eens gebruikers die rotzooi komen trappen. Nu kunnen deze gebanned worden bij gebruikersnaam maar het probleem is dat ze dan gewoon weer een andere gebruikersnaam kiezen.
Ik wilde ban op IP adres proberen maar soms staan er onder 1 IP adres meerdere gebruikersnamen en deze gebruikers zijn niet de persoon die ik wil bannen.
Heeft iemand wat advies voor mij over het bannen van herrieschoppers?
Alvast vriendelijk bedankt!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Mijn forum is in nederlandse taal, er komen dus alleen maar nederlandse en belgische bezoekers. Of mijn forum groot of klein is, tja dat weet ik niet. Ik heb nu bijna 1000 geregistreerde gebruikers.
Maar het kan toch zijn dat mensen met kabel geen vast ip adres hebben? En telkens een ander ip adres krijgen?
Ik denk dat dit het geval is. Onder 1 ipadres staan soms wel 10 gebruikers die zeker niet 1 persoon kunnen zijn... tenminste dat lijkt me wel heeel sterk want sommige zijn echt erg gewaardeerde gebruikers.
Maar bannen jullie iedereen op IP dan? Of houden jullie ban op gebruikersnaam aan?
Maar het kan toch zijn dat mensen met kabel geen vast ip adres hebben? En telkens een ander ip adres krijgen?
Ik denk dat dit het geval is. Onder 1 ipadres staan soms wel 10 gebruikers die zeker niet 1 persoon kunnen zijn... tenminste dat lijkt me wel heeel sterk want sommige zijn echt erg gewaardeerde gebruikers.
Maar bannen jullie iedereen op IP dan? Of houden jullie ban op gebruikersnaam aan?
-
- Contacteer: