- Wat is het probleem? Ik heb geprobeerd de nederlandse taal te instaleren NA de installatie van mijn forum.
Wanneer ontstond het probleem? Na het instaleren van de nederlandse taal (maar kan ook na de installatie van subsilver_dutch)
Adres van je forum: http://www.harrypotteronlineweb.com/php ... /index.php
Geïnstalleerde mods: een mod om het berichten aantal aan te passen
Huidige template: subsilver (met language_dutch template)
phpBB versie: 2.0.-20
Waar is je forum gehost: mijndomein.nl
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? de taal
Heb je gezocht naar een antwoord? foutmelding, installatie, language_dutch, subsilver_dutch
Foutmelding: Could not open subsilver_dutch template config
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Foutmelding: Could not open subsilver_dutch template config
Support template:
Laatst gewijzigd door dorienM op 07 mei 2006, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ik leg het geloof ik nog steeds niet helemaal duidelijk uit.
Het zip bestand het subsilver_dutch.zip
hierin zat het bestand language_dutch dat ik in de map templates/subsilver/image heb gezet (naast language_english).
Ik weet dat het geen stijl is maar een uitbreiding (en dat je de stijl moet editen en dan de template -volgens mij heet het zo- moet veranderen van english naar dutch.
Maar om een of andere reden begon mijn forum daarna vreemd te doen, het ligt blijkbaar aan het config bestand (wat weer iets te maken heeft met mijn database -als het goed is-)
Het zip bestand het subsilver_dutch.zip
hierin zat het bestand language_dutch dat ik in de map templates/subsilver/image heb gezet (naast language_english).
Ik weet dat het geen stijl is maar een uitbreiding (en dat je de stijl moet editen en dan de template -volgens mij heet het zo- moet veranderen van english naar dutch.
Maar om een of andere reden begon mijn forum daarna vreemd te doen, het ligt blijkbaar aan het config bestand (wat weer iets te maken heeft met mijn database -als het goed is-)
Dat is ook het enige wat ik gedaan heb
Maar om een of andere reden is daardoor mijn hele forum plat gegaan.
Edit 1
Kan het eraan liggen dat ik eerst de helemap subsilver_dutch perongeluk op de site heb gezet (onder templates) en daarna weer eraf heb gehaald?
Zoja, dan zit het probleem waarschijnlijk in mijn database, maar hoe los ik dat op?
En laatste vraag, is het mischien niet sneller om het hele forum+database te verwijderen en opnieuw aan te maken (ik begin gelukkig nog redelijk in een beginbassis).
Edit 2
Ik denk dat het probleem inderdaad in de database zit, de template heet daar namelijk niet language_dutch maar subsilver_dutch. Weet iemand hoe en of ik dit kan aanpassen (via mysqladmin)?
Edit 3
In het volgende bestand bevind zich een MOD (om het berichten aantal te veranderen), heeel misschien zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben.
templates/subSilver/admin/user_edit_body.tpl

Maar om een of andere reden is daardoor mijn hele forum plat gegaan.
Edit 1
Kan het eraan liggen dat ik eerst de helemap subsilver_dutch perongeluk op de site heb gezet (onder templates) en daarna weer eraf heb gehaald?
Zoja, dan zit het probleem waarschijnlijk in mijn database, maar hoe los ik dat op?
En laatste vraag, is het mischien niet sneller om het hele forum+database te verwijderen en opnieuw aan te maken (ik begin gelukkig nog redelijk in een beginbassis).
Edit 2
Ik denk dat het probleem inderdaad in de database zit, de template heet daar namelijk niet language_dutch maar subsilver_dutch. Weet iemand hoe en of ik dit kan aanpassen (via mysqladmin)?
Edit 3
In het volgende bestand bevind zich een MOD (om het berichten aantal te veranderen), heeel misschien zou dat er ook iets mee te maken kunnen hebben.
templates/subSilver/admin/user_edit_body.tpl