pagina blijft hangen, probleem met berichten plaatsen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Fuutje

pagina blijft hangen, probleem met berichten plaatsen

Bericht door Fuutje » 27 apr 2006, 09:30

Support template:
  • Wat is het probleem? Als je kijkt bij laatste berichten blijft af en toe die pagina hangen. Je krijgt dan alleen een scherm waar in het groen staat "informatie". Na 1 of 2 x op F5 te drukken komen dan toch wel weer de berichtjes te voorschijn.
    Sommige leden hebben het probleem dat als ze een bericht willen plaatsen er gezegd wordt "kan niet zo snel na vorige bericht", maar soms is dat al een dag geleden.
    Wanneer ontstond het probleem? al enige tijd (maar forum is er nog niet zo lang)
    Adres van je forum: http://
    Geïnstalleerde mods: fotoalbum smartor
    Huidige template: Acid
    phpBB versie: 2.0.20
    Waar is je forum gehost: Lycos
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
    Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
Overige opmerkingen:

Bee

Bericht door Bee » 27 apr 2006, 15:51

Wanneer je geen enkele instelling hebt aangepast lijkt het mij eerder iets te maken te hebben met problemen bij de host zelf.

Ik zie dat je Lycos hebt, ik zou dus niet de moeite doen om een e-mail te sturen :|
... Maar ik modereer (nog) niet.

Fuutje

Bericht door Fuutje » 27 apr 2006, 19:54

Tot nu toe heb ik nog altijd netjes antwoord gekregen van Lycos hoor, maar idd als ik jullie ervaringen zo lees. :?

Ik ga gewoon eens een poging wagen. :D

Gesloten