RiEv schreef:Support template:
- Wat is het probleem?
Alle berichten zijn verdwenen. De topics lijken nog wel te bestaan.
Wanneer ontstond het probleem?
Na het terugzetten van backup.
Adres van je forum:
http://www.riev.nl/sint
Geïnstalleerde mods:
vele... QuickReply, Smartor Album, etc.
Huidige template:
Xand
phpBB versie: 2.0.19
Waar is je forum gehost: SoHosted
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Ja, toevoegen van backup.
Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Diverse, van verdwenen, backup tot aan lege topics)
Overige opmerkingen:
Na toevoegen backup krijg ik een witte pagina met alleen "Powered by phpBB 2.0.19 © 2001 phpBB Group".
Heb via Phpmyadmin geprobeert alles nog een keer handmatig te overschrijven, maar bij INSERT INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_id, word_common) VALUES('te', '386', '0');
krijg ik een foutmelding: MySQL retourneerde: #1062 - Duplicate entry 'te' for key 1. Probeer ik de volgende tag, weigert hij hem weer. Al dit soort dingen weigert hij dus. Op het forum zijn nu zo'n beetje alle oude berichten niet meer te bekijken. Wie kan me helpen?
Hoi RiEv,
ik had een tijdje geleden exact hetzelfde probleem met Alphamega hosting. Blijkbaar draaien zij op hun servers nog een oude versie van MySQL.
Wat er bij mij gaande was: ik had een download gemaakt en probeerde die nadien opnieuw op te laden. Maar, 1 probleem: 'te' en 'té' zijn in de wordsearch tabel 2 verschillende entries maar worden door een oude versie van MySQL beide aanzien als 'te' -> in die wordsearch tabel mogen géén dubbels staan dus kreeg ik dezelfde error.
Ik ben niet zeker of jouw probleem hetzelfde is als dat van mij, maar je kan het makkelijk verifiëren door even te kijken in je backup bestand -> als je daar accenten ziet maar in je database niet (rare tekens in de plaats) dan kan ik je enkel adviseren om:
- nieuwere versie van MySQL gebruiken (maar op externe hosting is dat de hostingfirma die dat moet installeren)
- alle accenten (en dus ook de dubbels) verwijderen uit je backup... Je search is nadien niet meer echt efficiënt maar goed, da's het minste van je problemen nu denk ik zo...
Ik hoop dat mijn uitleg een beetje kan helpen!
Groetjes,
B.