hallo,
ik was besig met instellingen op mijn forum toen heb ik iets verkeerd gedaan en dat is met dat https://
mijn server onderstuint dat niet dus als ik inwil logen krijg ik deze fout
Algemene fout
Error in obtaining userdata
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column 'user_login_tries' in 'field list'
SELECT user_id, username, user_password, user_active, user_level, user_login_tries, user_last_login_try FROM soqsusers WHERE username = 'soqs'
Line : 65
File : login.php
en soms ook
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Ga naar de acbouwmans.nl startpagina en zoek naar koppelingen naar de informatie die u nodig hebt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer
hebben jullie tips en nog iets als ik probeer rechstreeks naar admin tegaan krijg ik de zelde fout van kan de pagina niet vinden.
is hier wat aan te doen.
groeten soqs
fout op mijn forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

hallo,Bee schreef:Doe de update_to_latest.php van 2.0.19 nogmaals, die is niet volledig uitgevoerd.
Bij het tweede moet je in de database van je forum (phpMyAdmin werk) in de tabel phpbb_config bladeren naar cookie_secure. Dat staat op 1, en de waarde moet je veranderen naar 0.
ik heb het al opgelost