- Wat is het probleem? registreren werkt niet meer
Wanneer ontstond het probleem? vandaag ontdekt, 23 jan werkte het in ieder geval nog.
Adres van je forum: http://danas.mine.nu
Geïnstalleerde mods: veel...
Huidige template: SubSilver
phpBB versie: 2.0.11
Waar is je forum gehost: Linux Server (thuis)
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Portal, UploadPic, FlashChat toegevoegd
Heb je gezocht naar een antwoord? Nee, denk dat hier geen pasklaar antwoord voor is...
(had net een lang verhaal getypt maar was door een fout verdwenen...)
ik merkte vanmiddag dat het niet meer mogelijk is om te registreren. als ik op de registratie-pagina op de 'ok' knop klik, krijg ik de box te zien waar normaal gesproken een foutmelding in staat, nu is die leeg... verder zie ik weer gewoon de registratie pagina. er gaat dus iets fout waardoor er niet geregistreerd kan worden maar ik zie niet wat de foutmelding is... er wordt ook niets in de database weggeschreven.
ik vermoed dat dit probleem is ontstaan na het installeren van een mod maar zeker weet ik dit niet...
misschien kan iemand me vertellen welke files/functies precies worden aangeroepen tijdens het registreren zodat ik kan nalopen waar het fout zou kunnen gaan.
ik wil de files die nodig zijn voor het registreren ook wel online zetten zodat jullie ze kunnen inzien.
je mag je natuurlijk proberen te registreren op mijn forum (als dat lukt