stom bericht
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

stom bericht
dit bericht kreeg iedereen binnen:
---
De volgende email is verstuurd door een beheerder van "phpBB.nl". Als dit
bericht ongewenste gegevens bevat neem dat contact op het de webmaster van de
site op het volgende adres:
info@phpbb.nl
Sluit aub de volledige mail (inclusief de 'header') bij.
Bericht dat verzonden is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Graag willen wij mededelen dat phpbb.nl gaat verhuizen, niet per url, maar van server.
Details hierover volgen, het gevolg is dat jullie, 1-2 dagen een melding krijgen dat de site offline is.
Aangezien we geen berichten willen van dat heb ik al gepost en gevraagd op de site maar ik kan bericht niet meer vinden hebben we besloten dat de site volledig op slot gaat.
Van moment vanaf sluiting zetten we de dbase over na de nieuwe server, tot die tjd kunnen jullie dadelijk support vragen via http://www.phpbb.com/ , sorry voor deze omslachtige manier.
Voor verder verloop volg graag dit bericht en let op je Email, indien je spam niet goed hebt in gesteld, stel dan phpbb.nl in als veilige site.
Met vriendelijke groet,
Team phpBB.nl
----
waarop ik geantwoord heb dat ik dit een stom bericht vind, niet alleen vanwege het kromme en slechte nederlands maar ook omdat de achtergrond waarom de zaak gesloten word niet vermeld wordt.
dit hat beter gekund
Adje
---
De volgende email is verstuurd door een beheerder van "phpBB.nl". Als dit
bericht ongewenste gegevens bevat neem dat contact op het de webmaster van de
site op het volgende adres:
info@phpbb.nl
Sluit aub de volledige mail (inclusief de 'header') bij.
Bericht dat verzonden is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Graag willen wij mededelen dat phpbb.nl gaat verhuizen, niet per url, maar van server.
Details hierover volgen, het gevolg is dat jullie, 1-2 dagen een melding krijgen dat de site offline is.
Aangezien we geen berichten willen van dat heb ik al gepost en gevraagd op de site maar ik kan bericht niet meer vinden hebben we besloten dat de site volledig op slot gaat.
Van moment vanaf sluiting zetten we de dbase over na de nieuwe server, tot die tjd kunnen jullie dadelijk support vragen via http://www.phpbb.com/ , sorry voor deze omslachtige manier.
Voor verder verloop volg graag dit bericht en let op je Email, indien je spam niet goed hebt in gesteld, stel dan phpbb.nl in als veilige site.
Met vriendelijke groet,
Team phpBB.nl
----
waarop ik geantwoord heb dat ik dit een stom bericht vind, niet alleen vanwege het kromme en slechte nederlands maar ook omdat de achtergrond waarom de zaak gesloten word niet vermeld wordt.
dit hat beter gekund
Adje
- Carlo Claessen
Re: stom bericht
Het slechte taalgebruik klopt, daar ben ik het mee eensm maar:
Misschien is dat wel helemaal niet relevant?Adje schreef:maar ook omdat de achtergrond waarom de zaak gesloten word niet vermeld wordt.
alle moderators klimmen nu in de pen
Waarom zou het niet relevant zijn om te weten dat de site op slot gaat ? Iedereen wil dit toch graag weten
Ik schreef al naar Carlo dat ik graag mee wil helpen om deze site op het (hoge) peil te houden waar het nu zit. Waar ik me aan stoorde waren de botte opmerkingen: de zaak gaat plat en bovendien de manier waarop dat werd gezegd. Maar inmiddels is dat met de admin./mod. al rechtgezet
Adje
Waarom zou het niet relevant zijn om te weten dat de site op slot gaat ? Iedereen wil dit toch graag weten
Ik schreef al naar Carlo dat ik graag mee wil helpen om deze site op het (hoge) peil te houden waar het nu zit. Waar ik me aan stoorde waren de botte opmerkingen: de zaak gaat plat en bovendien de manier waarop dat werd gezegd. Maar inmiddels is dat met de admin./mod. al rechtgezet
Adje
- Carlo Claessen