Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
tomdegraaff
Bericht
door tomdegraaff » 23 feb 2006, 11:32
Support template:
- Wat is het probleem? In mijn forum mogen niet-geregistreerde bezoekers ook posten.
Zij krijgen de naam "Gast" (uit een lang-dutch bestand) naast hun bericht en daaronder een niet bestaand icon. In de bron staat src="".
Ik weet niet of er een rankingsplaatje of een avater verwacht wordt...
maar iid komt zo´n kruis omdat de browser het plaatje niet kond vinden.
Wanneer ontstond het probleem? Vanaf het begin van het forum.
Adres van je forum: http://www.winterswijksreferendum.nl > Discussies
Geïnstalleerde mods: ???
Huidige template: SubSilver, met andere graphics
phpBB versie: 2.0.??
Waar is je forum gehost: ???
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nee, behoudens de graphics en pogingen tot datumwijziging (zie onder)
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja, op dit forum mbv "anoniem" en "rank", maar niks gevonden. Bovendien via Google met alle combinaties va "phpbb rank avator"...
Overige opmerkingen: Ik heb trouwens in de database zelf de registratie datums van de gebruikers aangepast om van het Engelse formaat af te komen. Dit is natuurlijk geen chique oplossing.
Alle pogingen om het formaat "31 12 2006" te krijgen, zijn helaas mislukt. Ik denk dat dit Engelse formaat reeds bij de registratie wordt vastgeteld, maar misschien kan iemand mij hier een tip geven hoe ik dit bij de gebruikers standaard op het Nederladse formaat krijg.
-
Bee
Bericht
door Bee » 23 feb 2006, 12:29
Wacht, je gebruikt een XNuke installatie, daarvoor kunnen wij helaas geen support geven, wegens de grote verschillen in de code.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
tomdegraaff
Bericht
door tomdegraaff » 23 feb 2006, 14:11
Bee schreef:Wacht, je gebruikt een XNuke installatie, daarvoor kunnen wij helaas geen support geven, wegens de grote verschillen in de code.
Bedankt voor je snelle reactie. Dan moet ik helaas in nukekringen zoeken. De ondersteuning leek mij hier uitgebreider dan van phpnuke...

-
Bee
Bericht
door Bee » 23 feb 2006, 14:50
Is best mogelijk, juist omdat wij ons op een kleiner systeem richten dan dat Nuke gedoe. Ik weet overigens niet of het ook op Nuke van toepassing is, maar bij phpBB zelf is het datumformaat van de registratie aan te passen in lang_main.php
Verander nooit iets in de database als je niet weet wat je doet

... Maar ik modereer (nog) niet.