vraag over phpbb_search_wordmatch

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sandra
Contacteer:

vraag over phpbb_search_wordmatch

Bericht door sandra » 25 mei 2003, 12:57

ik heb een vraag. omdat ik teveel dataverkeer heb en mijn forum volgens de statistieken voor het meeste dataverkeer zorgt, probeer ik het te verplaatsen naar andere server en database. nou is phpbb_search_wordmatch ERG vol...weet iemand of het erg is als je die leegt? ik neem aan dat het wordt gebruikt om zoekmachine te vereenvoudigen....tis nu behoorlijk gedoe om data op andere database te zetten omdat ik alleen voor deze tabel al iets van 15 Mb aan data heb...alvast bedankt!

Fretzel

Bericht door Fretzel » 25 mei 2003, 13:22

die kan je idd zo leeg maken als je het niet erg vindt dat de zoek functie op je forum geen resultaten meer uitspuugd

FlorisD
Contacteer:

Bericht door FlorisD » 25 mei 2003, 14:42

Als je deze leeg maakt, is de zoekfunctie op je forum niet meer bruikbaar voor oude berichten. Nieuwe berichten worden er echter weer gewoon in gezet, dus krijg je dan een halve zoekfunctie.

Je kan wel proberen om de back-up in etappes terug te zetten.
Je maakt daarvoor eerste in PhpMyAdmin een backup van de eerste paar tables en dan ga je zo door tot je alle tables hebt.

Daarna voeg je deze allemaal in op de nieuwe locatie.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

SuperNova
Contacteer:

Bericht door SuperNova » 25 mei 2003, 17:28

je kan ook de hele zoekfunctie eruit halen :D
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-

sandra
Contacteer:

Bericht door sandra » 26 jun 2003, 03:38

late antwoord van mij, bedankt voor jullie tips. ik probeerde het inderdaad in stukken over te zetten naar een andere database, maar steeds gaf de browser het maar op na een tijdje, dat je pagina 'page not found' te zien kreeg. later bleek dat ik toch mijn database van pakket a in pakket b kan oproepen. dacht namelijk dat het niet kon omdat ik de database voor de rest niet van buitenaf, dus andere host, kan oproepen.

in ieder geval bedankt voor jullie tips, fijn om te weten dat ik beter nix kan verwijderen.

Gesloten