- Wat is het probleem? Kan niet meer inloggen op Php Admin van Hosting provider
Wanneer ontstond het probleem?2 maanden geleden
Adres van je forum: http://www.mamspaleisje.nl/phpBB2
Geïnstalleerde mods:
Huidige template: sub silver
phpBB versie: 2.0.17
Host:
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? nee
Heb je gezocht naar een antwoord?
Overige opmerkingen:
Ik heb momenteel een hostprovider waar ik niet meer kan inloggen in PHP-admin(mysql database),naar veler telefoontjes en emailtjes krijg ik nog steeds geen inloggegevens waarmee ik wel kan inloggen,en ja ik heb gewoon op tijd betaald.de website+forum is nog gewoon online.ftp toegang werkt ook nog
Ik wil de Website+Forum overzetten naar een ander hostprovider,ik kan echter alleen maar een backup maken via de website op het forum een SQL bestand van 19 mb.
Ik mocht bij een kennis van me een test doen of het terugzetten van de backup werkte deze had op internet een kale PHP versie geinstalleerd,maar naar het terugzetten van de backup gebeurde er niks.
Moet ik om de backup succesvol terug te zetten ook de ftp bestanden op de nieuwe provider uploaden en dan de restore uitvoeren via de website-forum?
Ik weet dat een backup via de Mysql database beter is maar hier kom ik al 2 maanden niet meer in dus ik wil snel af van deze slechte provider met behoud van mijn forum berichten en aangemelde gebruikers.
iemand een idee?
Thx