niet kunnen registreren

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
bieb

niet kunnen registreren

Bericht door bieb » 12 jan 2006, 21:20

Bij mijn forum kunnen nieuwe gebruikers zich niet registreren, ze krijgen wel het invilschema maar als ze de code intoetsen( die bestaat altijd uit 6 gelijke cijfers/letters) Dan geeft ie aan code fout, kan ik hier zelf iets aan doen of ligt dit bij de beheerders

LoYaL
Contacteer:

Re: niet kunnen registreren

Bericht door LoYaL » 12 jan 2006, 22:28

bieb schreef:Bij mijn forum kunnen nieuwe gebruikers zich niet registreren, ze krijgen wel het invilschema maar als ze de code intoetsen( die bestaat altijd uit 6 gelijke cijfers/letters) Dan geeft ie aan code fout, kan ik hier zelf iets aan doen of ligt dit bij de beheerders
Je kan het eventueel ook in het adminpaneel uitschakelen, maar heb je daarvoor ook nog mods geïnstalleerd?

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 13 jan 2006, 12:44

LoYaL schreef:
bieb schreef:Bij mijn forum kunnen nieuwe gebruikers zich niet registreren, ze krijgen wel het invilschema maar als ze de code intoetsen( die bestaat altijd uit 6 gelijke cijfers/letters) Dan geeft ie aan code fout, kan ik hier zelf iets aan doen of ligt dit bij de beheerders
Je kan het eventueel ook in het adminpaneel uitschakelen, maar heb je daarvoor ook nog mods geïnstalleerd?
Ik denk niet dat dat de bedoeling is, om bijvoorbeeld bots te weren is het verstandig om Visual Confirmation in te schakelen.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 13 jan 2006, 12:50

Welke versie van phpBB gebruik je?
KNAVIVO DIERENHULP

bieb

Bericht door bieb » 13 jan 2006, 13:48

ik heb hier echt helemaal geen verstand van en weet dus niet waar jullie het over hebben, normaal kunnen mensen gewoon registreren en klaar nu dus niet meer

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 13 jan 2006, 13:57

Hm, volgende vraag, staat visual confirmation aan of uit?
KNAVIVO DIERENHULP

leoncornelissen

Bericht door leoncornelissen » 14 jan 2006, 11:07

Ik heb hier nou ook last van. In het begin werkte het, maar omdat ik het forum nog niet open heb gesteld maar nog aan het testen was heb ik het uitgezet.

2 mods erbij gezet (dat de admin niet verwijderd kan worden en de laadtijd van de pagina weergeven)

Nu wil ik het weer eens aanzetten maar ik krijg ook 6 dezelfde letters of cijfers. (voornamelijk E of 6)

bieb

Bericht door bieb » 19 jan 2006, 20:48

ja is hier een oplossing voor, ik kreeg vandaag weer een mail van iemand die zich niet kan registreren en kan je zelf als moderator/admin een gebruiker aan maken?

Gesloten