niet kunnen registreren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

niet kunnen registreren
Bij mijn forum kunnen nieuwe gebruikers zich niet registreren, ze krijgen wel het invilschema maar als ze de code intoetsen( die bestaat altijd uit 6 gelijke cijfers/letters) Dan geeft ie aan code fout, kan ik hier zelf iets aan doen of ligt dit bij de beheerders
Re: niet kunnen registreren
Je kan het eventueel ook in het adminpaneel uitschakelen, maar heb je daarvoor ook nog mods geïnstalleerd?bieb schreef:Bij mijn forum kunnen nieuwe gebruikers zich niet registreren, ze krijgen wel het invilschema maar als ze de code intoetsen( die bestaat altijd uit 6 gelijke cijfers/letters) Dan geeft ie aan code fout, kan ik hier zelf iets aan doen of ligt dit bij de beheerders
Ik denk niet dat dat de bedoeling is, om bijvoorbeeld bots te weren is het verstandig om Visual Confirmation in te schakelen.LoYaL schreef:Je kan het eventueel ook in het adminpaneel uitschakelen, maar heb je daarvoor ook nog mods geïnstalleerd?bieb schreef:Bij mijn forum kunnen nieuwe gebruikers zich niet registreren, ze krijgen wel het invilschema maar als ze de code intoetsen( die bestaat altijd uit 6 gelijke cijfers/letters) Dan geeft ie aan code fout, kan ik hier zelf iets aan doen of ligt dit bij de beheerders
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Welke versie van phpBB gebruik je?bieb schreef:Bij mijn forum kunnen nieuwe gebruikers zich niet registreren, ze krijgen wel het invilschema maar als ze de code intoetsen( die bestaat altijd uit 6 gelijke cijfers/letters) Dan geeft ie aan code fout, kan ik hier zelf iets aan doen of ligt dit bij de beheerders
KNAVIVO DIERENHULP
Hm, volgende vraag, staat visual confirmation aan of uit?
KNAVIVO DIERENHULP
-
Ik heb hier nou ook last van. In het begin werkte het, maar omdat ik het forum nog niet open heb gesteld maar nog aan het testen was heb ik het uitgezet.
2 mods erbij gezet (dat de admin niet verwijderd kan worden en de laadtijd van de pagina weergeven)
Nu wil ik het weer eens aanzetten maar ik krijg ook 6 dezelfde letters of cijfers. (voornamelijk E of 6)
2 mods erbij gezet (dat de admin niet verwijderd kan worden en de laadtijd van de pagina weergeven)
Nu wil ik het weer eens aanzetten maar ik krijg ook 6 dezelfde letters of cijfers. (voornamelijk E of 6)