Gehackt: probleem met upgraden en herstel database
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik heb niets aan parkeertips, ik moet nog in het fietsenrekOwen schreef:Is er echt niemand die mij kan helpen?![]()
Het levert je zo een paar goeie parkeertips op...

Posts staan in de phpbb_posts, phpbb_posts_text, phpbb_topics tabel. Aan de naam is vaak te zien wat er instaat. In phpMyAdmin kan je kiezen wat je exporteert, en bij het importeren moet je zelf knippen en plakken.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik heb hier een phpbb_db_backup11032005.sql. Kan ik die nog uitpakken o.i.d. dan, om te zien wat er in de tabellen staat?Bee schreef:Ik heb niets aan parkeertips, ik moet nog in het fietsenrekOwen schreef:Is er echt niemand die mij kan helpen?![]()
Het levert je zo een paar goeie parkeertips op...![]()
Posts staan in de phpbb_posts, phpbb_posts_text, phpbb_topics tabel. Aan de naam is vaak te zien wat er instaat. In phpMyAdmin kan je kiezen wat je exporteert, en bij het importeren moet je zelf knippen en plakken.
Van die phpbb_db_backup11032005.sql wil ik dus allesbehalve de leden importeren. Toen had ik er iets van 2000 en nu bijna 5000 en die gegevens wil ik natuurlijk niet kwijt.
OK, snap het alBee schreef:Dan moet je het bestand zelf openen, en knippen en plakken wat je wel nodig hebt, en weghalen wat je niet nodig hebt.
users van de meest recente backup knippen en plakken in de backup van voordat m'n forum gehackt werd. En dan dus alleen deze tabel knippen en plakken?:
Code: Selecteer alles
#
# Table Data for phpbb_user_group
#
Jullie openen een sql-bestand met kladbok of wat? Ik doe het nu met DzSoft PHP Editor.
Je wil de gebruikers niet importeren. Dan moet je phpbb_users niet importeren.
De ID's van de gebruikers daar worden echter ook naar andere dingen overgenomen, bijvoorbeeld voor permissies (groepen dus), topics enzovoort, dus je moet goed uitkijken moet hoe en wat je terugzet.
De ID's van de gebruikers daar worden echter ook naar andere dingen overgenomen, bijvoorbeeld voor permissies (groepen dus), topics enzovoort, dus je moet goed uitkijken moet hoe en wat je terugzet.
... Maar ik modereer (nog) niet.
ja, zoiets dacht ik alBee schreef:Je wil de gebruikers niet importeren. Dan moet je phpbb_users niet importeren.
het is eigenlijk 1 groot spinnenweb met allerlei verwijzingen
daar kan je niet zomaar 1 gedeelte even copy/pasten
ik ga het maar gewoon proberen, als het niet lukt meld ik me weer