Registratie probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Registratie probleem
Hallo,
Ik heb sinds gisteren een nieuwe forum maar nu heb ik een probleempje als iemand zich aanmeld krijg je deze fout melding:
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb sinds gisteren een nieuwe forum maar nu heb ik een probleempje als iemand zich aanmeld krijg je deze fout melding:
DEBUG MODE
Hoe kan ik dit oplossen?
Groetjes Soulmate
ik heb dat probleem ook
en het enige dat ik kan vinden met de zoekfunctie van phpbb.nl is dat je de smtp moet aanzetten of afzetten
als je hem afzet (zaols het was) krijg je:
en het enige dat ik kan vinden met de zoekfunctie van phpbb.nl is dat je de smtp moet aanzetten of afzetten
als je hem afzet (zaols het was) krijg je:
en als ik die aanzet:Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Could not connect to smtp host : :
DEBUG MODE
Line : 112
File : smtp.php
Beste funyboyke.
Welke smtp server je moet instellen ligt hem aan welke provider je hebt.Zoals zo velen had ik exact het zelfde probleem.Zowel met mijn emailer.php regel 234 als met het vinden van de juiste oplossing.
Wat voor mij werkte ( ik zit bij @home en draai twee w2k3 servers thuis) is om in het admingedeelte bij configuratie de smtp optie aan te zetten.Vervolgens heb ik alleen de bovenste regel van het smtp gedeelte ingevuld.Voor mij was dit dus mail.home.nl , en verder niks.Het kan zijn dat dit ook bij jou smtp server werkt,of dat je wel een gebruikersnaam moet invullen en/of een wachtwoord.....? Speel hier eens wat mee rond.
Weet je je smtp instellingen helemaal niet....kijk deze dan even af bij je provider of je email-account instellingen!
Eddy.
Welke smtp server je moet instellen ligt hem aan welke provider je hebt.Zoals zo velen had ik exact het zelfde probleem.Zowel met mijn emailer.php regel 234 als met het vinden van de juiste oplossing.
Wat voor mij werkte ( ik zit bij @home en draai twee w2k3 servers thuis) is om in het admingedeelte bij configuratie de smtp optie aan te zetten.Vervolgens heb ik alleen de bovenste regel van het smtp gedeelte ingevuld.Voor mij was dit dus mail.home.nl , en verder niks.Het kan zijn dat dit ook bij jou smtp server werkt,of dat je wel een gebruikersnaam moet invullen en/of een wachtwoord.....? Speel hier eens wat mee rond.
Weet je je smtp instellingen helemaal niet....kijk deze dan even af bij je provider of je email-account instellingen!
Eddy.
wel, die smtp server intereseerd mij niet, maar als ik hem afzet krijg in
Code: Selecteer alles
DEBUG MODE
http://www.byethost.com
een gratis host, met php en ftp ondersteuning, maar geen emailadres
een gratis host, met php en ftp ondersteuning, maar geen emailadres
Die email/smtp optie is er wel bij die host,maar daar voor moet je betalen!
Dus je hebt wel een keuze!
Zie ook deze link:Klik. voor meer uitleg hier over!Solution
Due to abuse occouring on a daily basis , we had to disable SMTP / POP / php mail() facilites for all new accounts.
As a deterant (spammers dont like to be known!) , we require a small paypal payement in order to activate email services on your account. Please send $0.99 USD , via paypal to sales@byethost.com (or goto http://www.byethost.com/index.php?page=upgrade ) , mentioning your domain name. Once this is recieved and processed , we will enable mail services.
We need to stress again, this is for 'authentication' purposes, and did try other techniques, however this is the most secure method available.
Dus je hebt wel een keuze!