phpbb 2.0.3 nog ergens te vinden?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

phpbb 2.0.3 nog ergens te vinden?
Hallo
onlangs vroeg ik hier op het board een 'how-to' in het NL, en dankzij Supernova heb ik nu wat meer zicht over hoe ik de overzet moet maken naar een andere server.
Nu was ik daar erg blij mee en wou er gister werk van maken. Eerst forum installeren op de nieuwe server dus! Blijkt dat er nu maar php 2.0.4 te downloaden is en ik zit met de 2.0.3. Alweer weet ik niet hoe dit te doen, ik ken immers niks nul van php en dergelijke. Dus zou ik die upgrade overslaan en bij 2.0.3 blijven. Weet iemand nog waar je deze kan downloaden??
onlangs vroeg ik hier op het board een 'how-to' in het NL, en dankzij Supernova heb ik nu wat meer zicht over hoe ik de overzet moet maken naar een andere server.
Nu was ik daar erg blij mee en wou er gister werk van maken. Eerst forum installeren op de nieuwe server dus! Blijkt dat er nu maar php 2.0.4 te downloaden is en ik zit met de 2.0.3. Alweer weet ik niet hoe dit te doen, ik ken immers niks nul van php en dergelijke. Dus zou ik die upgrade overslaan en bij 2.0.3 blijven. Weet iemand nog waar je deze kan downloaden??
Zodat ik weet is ie op bijna geen een site meer te vinden..
Je zou nog via google.nl kunnen gaan zoeken maar de orginele PhpBB sites geven hem niet meer zodat ik weet..
Je zou nog via google.nl kunnen gaan zoeken maar de orginele PhpBB sites geven hem niet meer zodat ik weet..
[+] Isento at DeviantArt
1) van je zal niet lukken omdat PhpBB 2.0.4 ook nog wat beveiligingen toevoegd die dan niet gezien worden.. waardoor je dus problemen krijgt..
2) is daarnaast een goed advies maar kan hij nog wel op zijn oude server..??
2) is daarnaast een goed advies maar kan hij nog wel op zijn oude server..??
[+] Isento at DeviantArt
Nog meer versies (ook PhpBB 1 RC-1) zijn te vinden op http://www.phpbbhacks.com/phpbbinfo.php
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Wat moeten we anders doen in onze vrije tijd?Anthony schreef:by the way Floris, jou wel heel erg handige walktrough om een forum te installeren komt me ook heel handig te pas! Petje af hoor!

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting