Teller plaatsen op forum

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Autopompke

Teller plaatsen op forum

Bericht door Autopompke » 22 okt 2005, 23:07

Hoi,

Graag zouden we op ons forum een teller plaatsen. Kan dit met bv Belstat, of Nedstat en dergelijke?

Groetjes,

Tompompier

Bee

Bericht door Bee » 23 okt 2005, 08:16

Voor de index kan je hem in templates/xxx/index_body.tpl plaatsen, waar je xxx vervangt door je templatenaam.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Autopompke

Bericht door Autopompke » 23 okt 2005, 19:21

Bedankt voor het antwoord, Bee, maar nu nog een heel belangrijke vraag... Hoe doe ik dat? Ik ben nog maar een beginner met deze toestanden.

Mvg,

Tom

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 23 okt 2005, 19:31

wat bee zegt zorgt ervoor dat in index (en enkel in de index) wordt geregistreert ... zo kun je natuurlijk niet met verschillende pagina's werken dus enkel de index wordt opgeslagen ..

echter sommige systemen moet je in de <head> zetten dan kan het niet meer , want in index_body zit geen head tags , dus dan moet hij in overall_header ... en die indexeert tevens alle pagina's met uitzondering van admin page'sz en pop-ups ..

als er een icoontje in staat zoals bij letstats dan moet je hem best onderaan zetten in je forum dat moet dan in overall_footer

Autopompke

Bericht door Autopompke » 23 okt 2005, 19:35

svennson schreef:wat bee zegt zorgt ervoor dat in index (en enkel in de index) wordt geregistreert ... zo kun je natuurlijk niet met verschillende pagina's werken dus enkel de index wordt opgeslagen ..

echter sommige systemen moet je in de <head> zetten dan kan het niet meer , want in index_body zit geen head tags , dus dan moet hij in overall_header ... en die indexeert tevens alle pagina's met uitzondering van admin page'sz en pop-ups ..

als er een icoontje in staat zoals bij letstats dan moet je hem best onderaan zetten in je forum dat moet dan in overall_footer
:roll: :roll: merci voor het antwoord svensson.... maar 'k zit toch nog met een probleem. Kan je dat nu eens uitleggen in mensentaal? Zoals reeds gezegd ben ik een beginner met deze toestanden.

'k Weet het, iedereen zal nu misschien zeggen : 'wat een flurk', maar niet iedereen kan van alles op de hoogte zijn he.

Groetjes,

Tompompier 8) 8) (sorry voor de onwetendheid :? :? )

Bee

Bericht door Bee » 23 okt 2005, 20:28

Er zijn zeer weinig tellers voor de head, dus je kan het antwoord van Svenn voorlopig in de wind slaan.
... Maar ik modereer (nog) niet.

r o l p h
Contacteer:

Bericht door r o l p h » 24 okt 2005, 14:18

En dan nog een antwoord op de vraag welke teller je kunt gebruiken. Ik heb http://www.sitemeter.com Een handige teller die je netjes in je overall_footer kunt zetten zonder dat die teveel opvalt.

En: je hoeft alleen maar een stukje code in je overall_footer te plakken welke wordt gegeven op de website van Sitemeter.

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 24 okt 2005, 17:20

Bee schreef:Er zijn zeer weinig tellers voor de head, dus je kan het antwoord van Svenn voorlopig in de wind slaan.
er staat ook een uitleg bij voor footer ...

mss iets duidelijker proberen te zijn ...

in templates/xxx/overall_footer.tpl

helemaal voor de </body>

zet je het JavaScriptje.

Cobus
Contacteer:

Bericht door Cobus » 21 nov 2005, 13:49

Ik heb de belstat code in de footer geplaats boven de </body>.
De teller zie je gewoon staan.
Vreemde is dat ik vandaag 10 verschillende bezoekers had, maar in mijn teller lijst zie je voor vandaag maar 1 bezoeker staatn.
Iemand wat ik fout heb gedaan? Of moet ik nog iets doen?

Gesloten