Wel moet deze vergroot kunnen worden bij het klikken op de kleinere foto in het forum.
Afbeeldingen verkleinen -> Hoe?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Afbeeldingen verkleinen -> Hoe?
Heeft er iemand een idee hoe ik de afbeeldingen kan laten verkleinen zonder daarvoor een MOD te moeten installeren? De reden hiervoor is dat er foto's worden gepost die in werkelijke grootte worden weergegeven en buiten mijn forum komen te staan
Wel moet deze vergroot kunnen worden bij het klikken op de kleinere foto in het forum.
Zo'n scriptjes worden toch ook gedraaid op gewone sites, dus waarom zou dit niet mogelijk zijn zonder een MOD via Easymod? Misschien verkeerd uitgedrukt, maar ik wens dus geen Easymod installatie uit te voeren, enkel een scriptje voor de foto's zou ik op prijs stellen met de uitleg waar en hoe dat moet gebeuren.
Ik gebruik dit:
http://www.saverct2.com/templates/subSi ... eresize.js
Sla het op, plaats een link in je overall_header.tpl
En je moethet .js bestand bovenaan de basehrefs veranderen
Ieder plaatje in de opgegeven directory wordt dan niet verkliend
!
http://www.saverct2.com/templates/subSi ... eresize.js
Sla het op, plaats een link in je overall_header.tpl
En je moethet .js bestand bovenaan de basehrefs veranderen
Gewoon dit:
plaatsen voor:
Code: Selecteer alles
<script type='text/javascript' src='templates/subSilver/imageresize.js'></script>Code: Selecteer alles
</head>gevonden!! 
plaats onder
in imageresize.js
dit stukje code.. dan zie je in FF ook een aanwijshandje
plaats onder
afbeelding.style.cursor='hand';dit stukje code.. dan zie je in FF ook een aanwijshandje
afbeelding.style.cursor='pointer';