inlog probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
-
-
Ik heb nog geen antwoord van mijn provider maar zit nog eens te kijken en er zijn nu dus toch email berichten bij gebruikers aangekomen. Het duurt dus heel lang en de browser geeft geen weergave. Als ik op de button ''vorige'' klik krijg ik een melding ''PHPBB niet gevonden''.
Het inloggen gaat ook niet meer met een nieuwe gebruiker.....
ik vraag me af of het wel de email instellingen zijn?
Het inloggen gaat ook niet meer met een nieuwe gebruiker.....
ik vraag me af of het wel de email instellingen zijn?
-
-
Hoi mensen,
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben met de email service. Ik gebruik de smtp server van wanadoo. Dus smtp.wanadoo.nl met mijn eigen username en wachtwoord. Het rare is dat dit bij mantis (een php bucktracking systeem ) wel goed werkt. Maar bij phpbb krijg ik steeds foutmeldingen:
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben met de email service. Ik gebruik de smtp server van wanadoo. Dus smtp.wanadoo.nl met mijn eigen username en wachtwoord. Het rare is dat dit bij mantis (een php bucktracking systeem ) wel goed werkt. Maar bij phpbb krijg ik steeds foutmeldingen:
Wie helpt me uit het probleem. Dus bij mantis werkt het wel maar bij phpBB niet. Wat zou ik nou fout kunnen doen?an into problems sending Mail. Response: 502 Error: command not implemented
DEBUG MODE
Line : 126
File : smtp.php