check inlog status buiten phpbb??

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
walapa

check inlog status buiten phpbb??

Bericht door walapa » 08 nov 2005, 15:47

Hoe log je een gebruiker in phpbb in via een eigen inlog systeem?

En kan je na het inloggen ook buiten phpbb op andera pagina's van je website bekijken als deze gebruiker online/offline/hidden status heeft?

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 08 nov 2005, 15:55

Ik denk dat enige extra uitleg hier wel op z'n plaats is, ik snap er geen hout van in elk geval.

Wat precies bedoel je met een eigen inlog systeem?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

walapa

Bericht door walapa » 08 nov 2005, 16:08

XP-Rene schreef:Ik denk dat enige extra uitleg hier wel op z'n plaats is, ik snap er geen hout van in elk geval.

Wat precies bedoel je met een eigen inlog systeem?
De bedoeling is om een gebruiker in te loggen in phpbb: via phpbb en via mijn eigen inlog pagina. Dit is een andere pagina op de website (dus niet van phpbb) bijvoorbeeld de homepage waar men een gebruikersnaam en wachtwoord kan invoeren en zo ook kan inloggen in phpbb. Waar natuurlijk gebruik wordt gemaakt van de gebruikers uit de phpbb database.

Hiernaast zou ik ook graag, ook op andere pagina's willen kunnen controleren of deze gebruiker (nog) is ingelogd.

Eigenlijk net als hier op phpbb.nl bovenin het scherm dat je weet dat jij online bent en je dus ook kan afmelden als je dat wilt

Gesloten