Waarschuwing: de pagina is verlopen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Muiter
Contacteer:

Waarschuwing: de pagina is verlopen

Bericht door Muiter » 07 nov 2005, 20:46

Waarschuwing: de pagina is verlopen De opgevraagde pagina is gemaakt op basis van gegevens die u in een formulier hebt ingevuld. Deze pagina is niet meer beschikbaar. Uit voorzorg verzendt Internet Explorer de gegevens niet automatisch opnieuw voor u.

Klik op de knop Vernieuwen als u de gegevens opnieuw wilt verzenden en de pagina opnieuw wilt weergeven.
Bovenstaande melding verschijnt vaak als ik een PB open en daarna op 'terug' klik in mijn browser, hoe kan ik dit oplossen?
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

XGE_Lithium
Contacteer:

Re: Waarschuwing: de pagina is verlopen

Bericht door XGE_Lithium » 07 nov 2005, 20:52

Muiter schreef:
Waarschuwing: de pagina is verlopen De opgevraagde pagina is gemaakt op basis van gegevens die u in een formulier hebt ingevuld. Deze pagina is niet meer beschikbaar. Uit voorzorg verzendt Internet Explorer de gegevens niet automatisch opnieuw voor u.

Klik op de knop Vernieuwen als u de gegevens opnieuw wilt verzenden en de pagina opnieuw wilt weergeven.
Bovenstaande melding verschijnt vaak als ik een PB open en daarna op 'terug' klik in mijn browser, hoe kan ik dit oplossen?
Volgens mij is het niet echt een probleem hoor.
Als je ergens een bestand upload, en je drukt vervolgens op 'Terug', krijg je ook zo'n foutmelding. Het is gewoon zo dat je niet 2x hetzelfde kunt uploaden naar precies hetzelfde adres. Of in elk geval iets in die richting :oops:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 nov 2005, 21:01

Kan niet, komt omdat er een formulier is verstuurd, en als de pagina dan nogmaal sverstuurd wordt, de PM nogmaals wordt verstuurd.

Muiter
Contacteer:

Bericht door Muiter » 07 nov 2005, 21:01

paulus schreef:Kan niet, komt omdat er een formulier is verstuurd, en als de pagina dan nogmaal sverstuurd wordt, de PM nogmaals wordt verstuurd.
Ik heb het over openen niet versturen.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 nov 2005, 21:04

Ook dan wordt er een formulier verstuurd.

Gesloten