- Wat is het probleem? nadat ik alles naar heb geupload, en het bestand (...)/phpBB2/install/install.php wil openen, krijg ik een tekstdocument te zien(zoals het door notepad zou geopent worden) en dus niet het installatieschema (zoals het in de handleiding beschreven staat.
Het is toch voldoende, de bestanden phpBB-2.0.18 te unzippen en te uploaden, of moeten er nog andere programma op mijn pc geïnstalleerd worden?
Wanneer ontstond het probleem?installatie
Adres van je forum: http://
Geïnstalleerde mods:
Huidige template:subsilver
phpBB versie: 2.0.18
Host:kuleuven
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?nee
Heb je gezocht naar een antwoord?ja
installatieprobleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

installatieprobleem
Support template:
Heeft berre misschien ook een link voor ons, zodat we zelf eens kunnen kijken?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
VERWIJDER om te beginnen de folders "install" en "contrib" eerst eens, NA de installatie!!!
En verder vermoed ik dat het probleem optreed omdat er een "~" in je /~s0170378/ voorkomt.
En verder vermoed ik dat het probleem optreed omdat er een "~" in je /~s0170378/ voorkomt.
KNAVIVO DIERENHULP
Ik denk dat je een file hebt over geslagen
Heb ej al eens alles er opnieuw opgezet!
want volgens mij mis je een file denk ik zo !En install moetje nog niet verwijderen denk ik.
je hebt toch nog geen gegevens van de database ingevuld toch

want volgens mij mis je een file denk ik zo !En install moetje nog niet verwijderen denk ik.

Laatst gewijzigd door Raimon op 30 mei 2006, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Normaal gesproken MOET je de folders install en contrib Na de installatie verwijderen.Opeltijgertje schreef:Ik denk dat je een file hebt over geslagen![]()
Het enige dat ik hierin mis, is dat de mappen "language", "templates", "images" en "includes" leeg zijn. Maar dit kan voor ons ook onzichtbaar zijn, waardoor wij kunnen denken dat deze leeg zijn.
Daar komt bij, dat als de installatie is afgerond, er ook al gegevens staan in de database.
KNAVIVO DIERENHULP
Ja dat klopt als er staat instaltie compleet en afgerond
Maar dat het geval nu dus dat vraag ik me eventjes af !
Ja dat bedoelde ik als de instaltie voltooid is als Berre database name etc al heeft ingevuld of is hij daar nog niet aangekomen !
Dat vroeg ik me eventjes af dus Berre kom met het verlossende antwoord
Edit Paulus weet het meteen te zeggen
:thumb:
@ Berre om je uit de problemen te helpen ik kan je wel een Gratis Php adres geven
Pm me maar voor de info want dit is offtopic !

Maar dat het geval nu dus dat vraag ik me eventjes af !
Ja dat bedoelde ik als de instaltie voltooid is als Berre database name etc al heeft ingevuld of is hij daar nog niet aangekomen !
Dat vroeg ik me eventjes af dus Berre kom met het verlossende antwoord

Edit Paulus weet het meteen te zeggen

@ Berre om je uit de problemen te helpen ik kan je wel een Gratis Php adres geven

Pm me maar voor de info want dit is offtopic !
- Diablo Gamer
- Contacteer:
Ik kan je wel gratis Subdomein geven voor je forum.berre schreef:dus de conclusie is dat de webruimte van de kuleuven geen php ondersteund?
en doet die van de skynet dit wel?
bedankt voor de super snelle reacties!!! (had dit nooit verwacht)
Maar zoals ik eerder heb gezegt dit is zwaar offtopic en daar hebben we volgens mij een ander topic voor

@ Berre je hebt een pm 8)