- Wat is het probleem?
1)Ik kan geen moderator aanduiden.
2)Is er een mogelijkheid om het aantal posts van bepaalde leden handmatig in te stellen?
Wanneer ontstond het probleem?vanaf het begin
Adres van je forum: nog geen
Geïnstalleerde mods:Geen
Huidige template:SubSilver
phpBB versie: 2.0.18
Host:creptor.nl
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?Nee
Heb je gezocht naar een antwoord?Ja
2 probleempjes
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

2 probleempjes
Support template:
Laatst gewijzigd door titanium op 07 nov 2005, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Re: 2 probleempjes
1. Hoe bedoel je? Wat lukt er precies niet? Een user Moderator rechten geven gaat via ACP (AdminControlPanel) -> User Management -> Permissionstitanium schreef: 1)Ik kan geen moderator aanduiden.
2)Is er een mogelijkheid om het aantal posts van bepaalde leden handmatig in te stellen?
2. Daarvoor moet je in de database zijn
Ja, ik weet wel waar ik die permissies moet geven, maar als ik nu een lid van mijn forum als moderator wil aanduiden, en ik ga via ACP dan geeft hij wel de melding dat het gebeurt is, maar als ik dan terug ga kijken of het ook daadwerkelijk gebeurd is staat er nog steeds dat er geen moderator is!
Waar zou je dan precies moeten zijn in de database ?
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Hij heeft dan dus geen Moderator rechten en staat niet aangegeven als Moderator op Viewforum?titanium schreef:Ja, ik weet wel waar ik die permissies moet geven, maar als ik nu een lid van mijn forum als moderator wil aanduiden, en ik ga via ACP dan geeft hij wel de melding dat het gebeurt is, maar als ik dan terug ga kijken of het ook daadwerkelijk gebeurd is staat er nog steeds dat er geen moderator is!
Tja, daar heb ik ook ooit last van gehad, ik denk een foutje in het forum zelf. De oplossing heb ik niet.
helaas heb ik ook niet zoveel verstand van hoe je iets goed in de database wijzigt, maar ik weet zeker dat er hier op phpBB.nl wel iemand is die dat weet. Succes :thumb:
Nope...Hij heeft dan dus geen Moderator rechten en staat niet aangegeven als Moderator op Viewforum?
Na het geven van de rechten krijg ik dit scherm :
Als ik daarna voor dezelfde gebruiker opnieuw naar de permissies ga krijg ik gewoon terug dit :
toch hartelijk bedankt voor je zeer snelle reactie !!