Als ik het goed begrepen heb uit andere topics, is het net mogelijk om de hele e-mail aan te passen. Wat kan ik dan wel aanpassen? Ik heb als voorbeeld privmsg_notify.tpl. Kan iemand misschien aangeven welke delen ik wel of niet kan veranderen?
Subject: New Private Message has arrived
Charset: iso-8859-1Dit bv, wat is Charset?
Hello {USERNAME},deze snap ik dan wel
You have received a new private message to your account on "{SITENAME}" and you have requested that you be notified on this event. You can view your new message by clicking on the following link:
{U_INBOX}
Remember that you can always choose not to be notified of new messages by changing the appropriate setting in your profile.
{EMAIL_SIG}
e-mail aanpassen??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Hallo, ik dacht ik haak hier maar even in ipv een nieuw topic te openen.
Waar kan je de inhoud van de genoemde email vinden. Staat deze ergens in het admin. panel?
Ik onderhoud slechts de inhoud van ons forum en heb verder (nog) geen verstand van hoe dit verder in elkaar steekt! Wat mij betreft mag deze reactie verwijderd worden als het niet in het admin panel te vinden is!
Vast bedankt
Donders!
Waar kan je de inhoud van de genoemde email vinden. Staat deze ergens in het admin. panel?
Ik onderhoud slechts de inhoud van ons forum en heb verder (nog) geen verstand van hoe dit verder in elkaar steekt! Wat mij betreft mag deze reactie verwijderd worden als het niet in het admin panel te vinden is!
Vast bedankt
Donders!
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Als ik het goed heb staat de info uit de eerste reply in de privmsg_notify.tpldonders schreef:Hallo, ik dacht ik haak hier maar even in ipv een nieuw topic te openen.
Vast bedankt
Donders!