e-mail aanpassen??

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Judas

e-mail aanpassen??

Bericht door Judas » 02 nov 2005, 23:50

Als ik het goed begrepen heb uit andere topics, is het net mogelijk om de hele e-mail aan te passen. Wat kan ik dan wel aanpassen? Ik heb als voorbeeld privmsg_notify.tpl. Kan iemand misschien aangeven welke delen ik wel of niet kan veranderen?

Subject: New Private Message has arrived
Charset: iso-8859-1
Dit bv, wat is Charset?

Hello {USERNAME},deze snap ik dan wel

You have received a new private message to your account on "{SITENAME}" and you have requested that you be notified on this event. You can view your new message by clicking on the following link:

{U_INBOX}

Remember that you can always choose not to be notified of new messages by changing the appropriate setting in your profile.

{EMAIL_SIG}
ComputerBlond

stormyweather
Contacteer:

Bericht door stormyweather » 03 nov 2005, 00:35

Charset: iso-8859-1 Dit bv, wat is Charset? (character set) Niks om je druk over te maken
Wat tussen { } laat je mooi staan. De rest van de tekst kun je naar eigen inzicht veranderen.
Misschien is het een idee om het nederlandse taalpakket te installeren?

Judas

Bericht door Judas » 03 nov 2005, 01:26

Merci
en het nl taalpakket is wel een optie, maar ik wil een internationaal forum, daarnaast heb ik ook nog een probleem met lang/dutch gehad i.c.m. een fotoalbum.
dus effe geen optie tot ik tijd heb en een nl gedeelte kan maken. en vooal kan uitzoeken
ComputerBlond

Bee

Bericht door Bee » 03 nov 2005, 17:20

Je moet zorgen dat als je bij de engelse taal bestanden of regels toevoegt, je dat ook bij andere talen doet.
... Maar ik modereer (nog) niet.

donders

Bericht door donders » 07 nov 2005, 19:14

Hallo, ik dacht ik haak hier maar even in ipv een nieuw topic te openen.

Waar kan je de inhoud van de genoemde email vinden. Staat deze ergens in het admin. panel?

Ik onderhoud slechts de inhoud van ons forum en heb verder (nog) geen verstand van hoe dit verder in elkaar steekt! Wat mij betreft mag deze reactie verwijderd worden als het niet in het admin panel te vinden is!

Vast bedankt

Donders!

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 07 nov 2005, 19:17

donders schreef:Hallo, ik dacht ik haak hier maar even in ipv een nieuw topic te openen.

Waar kan je de inhoud van de genoemde email vinden. Staat deze ergens in het admin. panel?

Ik onderhoud slechts de inhoud van ons forum en heb verder (nog) geen verstand van hoe dit verder in elkaar steekt! Wat mij betreft mag deze reactie verwijderd worden als het niet in het admin panel te vinden is!

Vast bedankt

Donders!
Als ik het goed heb staat de info uit de eerste reply in de privmsg_notify.tpl

Gesloten