Gasten Weg Houden ??? hoe ???

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
==Willy==

Gasten Weg Houden ??? hoe ???

Bericht door ==Willy== » 27 okt 2005, 05:19

Ik ben net begonnen met het runnen van een PHPBB2 forum, het bevalt mij tot zover heel goed alleen soms zijn er wat dengen waar ik niet uit kom 1 daarvan is:

Hoe kan ik Gasten(niet geregistrerden) bij mijn forum weghouden dat ze gewoon niks kunnen zien?

alvast bedankt

Lontronics

Bericht door Lontronics » 27 okt 2005, 05:59

Ik heb dit nog niet zo lang terug uitgezocht en gerealiseerd voor iemand.

Hier zijn de links:

De aanpassing:
http://www.lontronics.nl/forum/viewtopic.php?t=38

Het overleg over de aanpassing:
http://www.lontronics.nl/forum/viewtopic.php?t=37

En dit is het testforum waar de aanpassing op is doorgevoerd:
http://www.lontronics.nl/test/lnt_tst1

Succes! :thumb:
Jan

Ytrecq

Bericht door Ytrecq » 27 okt 2005, 10:10

Je kan het bij de premissies in het ACP ook zo instellen dat ze niks zien als ze op je forum komen, dan lijkt het voor niet ingelogde gebruikers net als of er geen forums zijn. Of je plaatst de overall_header, de overall_footer, de simple_header, de simple_footer en de index_body de code binnen <?php ?> tussen deze dingen:
<!-- BEGIN switch_user_logged_in -->
<!-- END switch_user_logged_in -->
sudo apt-get remove windows

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 27 okt 2005, 12:15

Ytrecq schreef:Je kan het bij de premissies in het ACP ook zo instellen dat ze niks zien als ze op je forum komen, dan lijkt het voor niet ingelogde gebruikers net als of er geen forums zijn. Of je plaatst de overall_header, de overall_footer, de simple_header, de simple_footer en de index_body de code binnen <?php ?> tussen deze dingen:
<!-- BEGIN switch_user_logged_in -->
<!-- END switch_user_logged_in -->
Dan werkt het forum niet meer ;)
Je moet naar de dingen van jan kijken. In de tpl staat namelijk geen <?php en ?> ;)

==Willy==

Bedankt

Bericht door ==Willy== » 27 okt 2005, 19:57

heel erg bedankt Jan ik ga hier eens even mee aan het uitzoeken, ik sta er versteld van wat je namenlijk allemaal met zow een phpbb forum kunt, ik wist dit nooit maar sjong wat kun je hier veel mee, het volgende wat ik wil doen is mijn eigen stijl maken 8) :D

berre

Bericht door berre » 08 nov 2005, 16:37

Dit is perfect wat ik zoek, ik zou ook graag enkel bepaalde gebruikers willen toelaten, die mogen posten en de berichten zien.
Maar het probleem is, ik kan de links die jan geeft niet aanklikken :s
Ik krijg namelijk het volgende bericht:

Your IP-adres is: (....)

This IP adres is blocked from this website, probably because it is identified as a proxy.
Contact the administrator if you think this IP-adress should not be blocked.

dus kan mss iemand wat erin staat eens posten, want ik zit hier op kot en heb bijgevolg niks te zeggen over proxy's...

Alvast bedankt

Lontronics

Bericht door Lontronics » 08 nov 2005, 20:50

Hmm, dat is waarschijnlijk omdat je zelf achter een proxy zit en proxydetect dus uitstekend zijn werk doet ;)

Maar ik heb de instellingen aangepast zodat alleen blacklist proxy's worden geblokkeerd. Als het goed is kan jij nu ook de website benaderen

Groeten,
Jan

berre

Bericht door berre » 09 nov 2005, 10:23

bedankt, ik kan het nu zien

Gesloten