vraagie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

vraagie
beste mensen misschien stond dit al in het forum maar kon het niet vinden
ik heb een downlaod bestand op ons forum staan. maar mensen die niet geregistreerd zijn kunnen ook downlaoden. ik heb alles zo ingesteld dat alleen geregistreerde mensen kunnen posten enzo. dat werkt behalve de dowload is voor iedereen te pakken. hoe kan ik dit beveiligen?
alvast bedankt voor de hulp
ik heb een downlaod bestand op ons forum staan. maar mensen die niet geregistreerd zijn kunnen ook downlaoden. ik heb alles zo ingesteld dat alleen geregistreerde mensen kunnen posten enzo. dat werkt behalve de dowload is voor iedereen te pakken. hoe kan ik dit beveiligen?
alvast bedankt voor de hulp
Laatst gewijzigd door Gplay.nl op 22 okt 2005, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lady Elensar
Ten eerste gebruik ff punten en komma's dat leest namelijk wat fijner anders is het namelijk een stuk moeilijker om te begrijpen wat je allemaal getypt hebt en moeten sommige iig ik alles tien keer overnieuw lezen enzo weet je wel 
En ten tweede, heb je hier voor trouwens de attachment mod geinstalleerd? Of heb je gewoon een link naar de download geplaatst?

En ten tweede, heb je hier voor trouwens de attachment mod geinstalleerd? Of heb je gewoon een link naar de download geplaatst?
Lady Elensar schreef:Ten eerste gebruik ff punten en komma's dat leest namelijk wat fijner anders is het namelijk een stuk moeilijker om te begrijpen wat je allemaal getypt hebt en moeten sommige iig ik alles tien keer overnieuw lezen enzo weet je wel
ik heb gewoon een link gebruikt naar het bestand.
attachment mod moet ik dus hebben?
Kan je proberen de edit knop te gebruiken? Dankjewel. Bee
- Lady Elensar
ik weet nog niet veel van die mod, maar ik weet wel dat het iets met downloads en uploads te maken heeft. of iig uploaden. anders moet je ff rondzoeken naar info op dit of een ander forum, en er staat ook wel een beschrijving bij de mod. ik kan het ook fout hebben. ik denk dat iemand anders je hier beter mee kan helpen.
De Attachment mod (http://www.opentools.de) bied de mogelijkheid bestanden vast te binden aan een post. Je kan rechten voor uploaden en downloaden instellen per forum. Bij het plaatsen van een link kan iedereen het downloaden die het bericht kan lezen. Bij phpBB kan je een forum zo instellen dat bijvoorbeeld alleen geregistreerde leden het kunnen lezen.
... Maar ik modereer (nog) niet.