Hallo,
Onderstaand een BASICnieuweling vraag, voor iedereen die al met phpBB heeft gewerkt, maar ik ben nieuw en na het vele zoeken... weet ik dus niet wat te doen.
Probleem: hoe update je een installatie ?
Ik heb namelijk uit een controlepaneel een standaard versie van phpBB geinstalleerd .... maar nu staat in het adminCP van phpBB dat mijn installatie niet up to date is. Hoe kan ik deze installatie updaten ?
Want als ik dan naar die bestanden kijk op phpBB.com dan zijn dat allemaal volledige versies ?
Welke bestanden heb ik nodig en hoe/ waar kan ik een update doen ?
Alvast bedankt !
Een vraag van een nieuweling in phpBB
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Danku ! ...
Ik heb idd .. nog geen mods ..
wat ik nu heb gedaan is het rar bestand dat in het rarbestand changed zat gebruikt ... versie 2.015 naar 2.017 ....
Maar in deze folder zat geen /install map ... ik heb uit de hoofddirectory dan enkel de ontbrekende /install map mee gekopieerd. Maar uit de hoofddirectory in de rar heb ik bijvoorbeeld niet /docs , /contrib en /cache mee gekopieerd enkel dus de volledige inhoud van de rar 2.0.15 naar 2.0.17
Is dit dan de juiste werkwijze .. ? Alleszinds nu werkt het
Bedankt !
Ik heb idd .. nog geen mods ..
wat ik nu heb gedaan is het rar bestand dat in het rarbestand changed zat gebruikt ... versie 2.015 naar 2.017 ....
Maar in deze folder zat geen /install map ... ik heb uit de hoofddirectory dan enkel de ontbrekende /install map mee gekopieerd. Maar uit de hoofddirectory in de rar heb ik bijvoorbeeld niet /docs , /contrib en /cache mee gekopieerd enkel dus de volledige inhoud van de rar 2.0.15 naar 2.0.17
Is dit dan de juiste werkwijze .. ? Alleszinds nu werkt het
Bedankt !
http://www.phpbb.nl/dl_details.php?view ... d=15&cat=1
heb je die wel gebruikt?
heb je die wel gebruikt?